Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Velkommen til Amrita Forum

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Illumine
Admin
Admin
Illumine


Antall Innlegg : 55
Registration date : 14.08.2007

Velkommen til Amrita Forum Empty
PosteTema: Velkommen til Amrita Forum   Velkommen til Amrita Forum Icon_minitimeOns Aug 15, 2007 1:48 am

Velkommen til Amrita forum, et forum med fokus på alternativ livsstil.

Jeg håper dere vil trives og finner dere til rette.

Med flere medlemmer, og din hjelp, kan dette bli et flott forum for alle og enhver.

Viss dere ikke meldere dere inn kan dere ikke svare på noen av trådene, bortsett fra spørsmål og svar (og nett-tips pga "søsterforum"). Viss dere ikke får logget dere inn el. kan dere gå på FAQ* men finner dere ikke svar der, må dere spørre på spørsmål og svar;)

* FAQ står for Frequently Asked Questions og betyr Ofte Spurte Spørsmål. Dere finner FAQ øverst til venstre et sted.

Hell og lykke!

mvh Administrator Illumine
Til Toppen Go down
https://amrita.norwegianforum.net
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Velkommen til Amrita Forum Empty
PosteTema: Re: Velkommen til Amrita Forum   Velkommen til Amrita Forum Icon_minitimeMan Okt 29, 2007 3:17 am

På vegne av Amrita forum ønsker jeg å ønske alle nye brukerne et hjertelig velkommen!

Jeg, Hege, fungerer som admin og teknisk hjelper i forumet. Jeg er tilgengelig stort sett alltid. Her i forumet eller via mail. Har dere problemer med innlogging, avatarerer, eller andre former for tekniske spørsmål, jeg skal gjøre mitt beste for å hjelpe dere så raskt som mulig.

En melding under " Spørsmål og svar" vil bli besvart relativt raskt, så sant jeg ikke akkurat da er i ferd med å uføre min helt nødvendige skjønnhets-søvn. Noe jeg nok trenger en god del av. Jeg kommer til å gjøre mitt aller beste for at dere som brukere skal oppleve dette forumet som seriøst og hyggeilig. Hjertelig velkommen til Amrita Forum!!
Very Happy
Til Toppen Go down
 
Velkommen til Amrita Forum
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Amrita
» Amrita virker spennende !
» forum skryt ;-)
» Delvis stengt forum?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Velkommen-
Gå Til: