Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?

Go down 
+2
Mar
Ma Donna
6 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeSøn Nov 04, 2007 7:23 pm

Hvor er alle folk?
Holder alle på med Halloween eller jakt?
Det er ikke bare her det er stille, men jeg har vært innom flere forum, og der er der ikke heller noe aktivitet!

Hva holder dere på med for tiden folkens? Jeg er nysgjerrig!

sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 4:55 pm

Har merket meg at det er stille alle steder. Selv holder jeg på med et englekurs, selvstudium via nettkurs. Mye skriving med andre ord. Nettopp hatt datakrasj, og ny stasjonær maskin er nå på plass. Nå får jeg ha min lap-top i fred forhåpentlig vis..cheers
Til Toppen Go down
Mar
Aktiv
Aktiv
Mar


Antall Innlegg : 20
Age : 37
Location : Finnmark
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 6:09 pm

Det begynner å nærme seg eksamen på høgskolen her i Alta, så jeg har begravd meg ned i pensum i det siste. Ellers er jeg opptatt med studentmagasinet, trening og litt sosialisering med venner. Også har jeg nettopp feiret bursdagen min cheers
Til Toppen Go down
http://www.mardream.blogspot.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 6:36 pm

Gratulerer dagen på etterskudd, Mar!

lol!

Og lykke til med eksamen!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 6:58 pm

Ma Donna skrev:
Hvor er alle folk?
Holder alle på med Halloween eller jakt?
Det er ikke bare her det er stille, men jeg har vært innom flere forum, og der er der ikke heller noe aktivitet!

Hva holder dere på med for tiden folkens? Jeg er nysgjerrig!

sunny
Jeg sitter og lurer på hvor alle brukerne har blitt av. Laughing
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 7:13 pm

Jeg også!

Men nå har jeg jo temmelig mye tid til overs! Og kjeder meg litt, spesielt på dagen når alle er på jobb eller er i skole!
Wink
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 9:59 pm

Ma Donna jeg er i allefall hjemme på dagstid.. Har ikke forsvunnet... Men styrer jo med kurset og det tar litt tid..What a Face
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 10:24 pm

Etter vi slaktet alle de store dyrene, så har jeg alt for mye tid selv om vi stadig har hundene!
Helsa begrenser hvor mye jeg kan gå tur med de!

Så jeg sitter bare å savner dere alle! Sad
sunny
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 06, 2007 1:07 am

Har også merket meg at det er stille overalt.
For meg er det skolen som tar all tid nå, det nærmer
seg eksamen her også, så da leses det for harde livet.
Kommer sterkere tilbake når det roer seg ned igjen. Smile

Mar: Gratulerer så masse med dagen som var! Party Like a Star @ heaven
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 10:01 am

Merker at på de vanlige plassene jeg vanker så er det ganske stille akkurat nå. Jeg for min del har vært (og er ennå) i dårlig form, har ofte migrene som slår meg helt ut. Når jeg har gode perioder så fyker jeg fra sted til sted og skriver litt og leser litt.

Det er nok stress, tankekjør og det at jeg trives dårlig her jeg bor som gjør meg dårlig nå.. confused
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 5:11 pm

Lykke til med eksamen til de som skal ta det nå på denne tiden. God bedring til Liluth, er det ikke noe du kan ta mot migrene?
Jeg tar Imigran og den hjelper meg gang på gang, uten den ja da har jeg vel ligget pal i senga...

Ha en fin dag alle, men det er stort sett rolig overalt... Jula nærmer seg med stormskritt! Party
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 5:23 pm

Jeg skal bestille time hos lege nå og få noen tabletter for det. Jeg har fått noen tabletter av min søster når det har vært som verst, men jeg kan ikke fortsette på den måten lenger.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 5:28 pm

Shanti!
Pyh... Skal si at du har nok å gjøre, du tar jo helt pusten fra meg!

God bedring til alle dere som sliter eller har vondt! Tender et lys for dere alle! sunny
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 8:35 pm

Takk Madonna..

Jeg føer meg mye bedre og lys i seg selv er healing.. Håper Liluth kommer seg til legen og får noe for hodepinen sin.. Jeg har to typer migrene, den ene er lysømvintlighet og oppkast. Den andre er stress-migrene som varer i tre dager.. Skulle tro at jeg hadde en månedelig plage, men den kommer hver gang det er værforandringer..

Legen trodde meg ikke at jeg ble syk av været, regn og fuktighet. Men tok Imigran med det samme jeg kjente at det bygget seg opp og innen en time var smertene borte. De har jo flere typer migrene medisin og en må jo passe deg!

MaDonna, jeg er en kreativ dame og liker å sysle med mange ting. Med store barn og en ektemann som er en mnd ute og en mnd hjemme gir meg en frihet jeg aldri hadde før. Jeg får sysle med så mange ting og trives med det..

I morgen skal jeg på bytur, min elste datter på snart 21 ville ha med mamma for å velge ut ny brilleinnfatning. Liker å tro at jeg har god smak!! he,he..
lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 9:37 pm

Der er ikke noe som er verre som kroniske smerter!
Selv har jeg betendelse i begge hofter (opperert 2 ganger i den ene, men ble sendt tilbake på samme tunge jobben) og på grunn av det, har jeg gått feil og løftet feil så det har gått ut over ryggen også! I dag er jeg ufør!
Og jeg skal love deg at jeg kan si 1-2 dage før hvordan været blir! Så været spesielt LAVTRYKK det merker jeg også!
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 2:54 am

Liluth skrev:
Sitat :
Merker at på de vanlige plassene jeg vanker så er det ganske stille akkurat nå. Jeg for min del har vært (og er ennå) i dårlig form, har ofte migrene som slår meg helt ut. Når jeg har gode perioder så fyker jeg fra sted til sted og skriver litt og leser litt.

Det er nok stress, tankekjør og det at jeg trives dårlig her jeg bor som gjør meg dårlig nå..

Føler med deg Liluth, vet hva du snakker om. Har vært ille i perioder selv
nå, vet ikke om det er fordi sommeren ikke ga oss det påfyllet av energi
vi så sårt trengte eller hva det er. Sliter når jeg får migrene under forelesninger,
jeg faller helt ut da og ofte lurer foreleser på om det ikke er interessant det
han snakker om. Syns ikke det er noe gøy å rope ut til alle at jeg har migrene,
da venter jeg heller til timen er over.
God bedring, håper du føler deg bedre snart. flower
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 7:35 pm

Takk skal du ha!

Jeg er i fin form i dag og kom meg ut for å handle og gjøre andre nødvendie ærend. Nå må jeg snart slutt å proppe i meg snop og heller lage meg middag. cherry
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 9:31 pm

Liluth skrev:
Sitat :
Takk skal du ha!

Jeg er i fin form i dag og kom meg ut for å handle og gjøre andre nødvendie ærend. Nå må jeg snart slutt å proppe i meg snop og heller lage meg middag.

Åh, så bra! Smile Jeg har prøvd å kutte ned på snop, og det hjelper! Sukker er ikke
bra uansett, men verre for oss med migrene. Etter at jeg reduserte sukkerinntaket
kraftig, har jeg blitt mye bedre. Jeg kjøper snop i helsekostbutikkene nå, og på
apoteket, det smaker faktisk ikke så verst. Smile
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 10:08 pm

Til dere med migrene!
Har dere målt blodtrykket, har man for høyt trykk, så kan det være en medvirkende ting!

Unngå ihvertfall kaffe, lakrids og grøntsaker med mye jern!

Spis mye løg-produkter: Vanlig løk, hvitløk og purre!
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 2:41 am

MaDonna: Ja, mitt er helt fint. Smile Men blodtrykksmedisiner kan hjelpe for å forebygge migrene, det er fordi bivirkningen gjør at man kan bli kvitt hodepine eller noe sånt.
Tror det er individuelt hva man skal kutte ut. Idag var en kaffekopp redningen for meg, ble mye bedre etter at jeg hadde tatt en kopp kaffe. Overdreven bruk virker motsatt.
Det jeg må kutte ut er: Sukker, melkeprodukter, ost, rødvin med mye garvesyre, sjokolade (gråter).
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 6:22 pm

Ja, sukker og rødvin er ihvertfall ikke bra!
Hvis du ikke bruker mye løk-produkter, så prøb å blande det litt mere inn i maten!
Det gjelder alle typer løk, fra gressløk til hvitløk!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 6:56 pm

Jeg har løk og hvitløk i nesten all mat .

Har også jernmangel og må ta jerntabletter nå, kanskje det er med på å forverre migrenen..
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 7:39 pm

Ma Donna: Joda løk bruker jeg mye av, men mest sjarlottløk og hvitløk. Gressløk brukes til eggerøre stort sett. Kan jo prøve og huske det når jeg lager salat, det skader sikkert ikke med litt oppi. Smile
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 8:15 pm

Så bra at dere bruker mye løk!
En ting jeg bruker til salat er fint skåret purre (spesielt det grøne)!
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitimeFre Nov 16, 2007 1:22 am

Purre er jeg ikke glad i, men litt rødløk putter jeg oppi. Smile
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Sponsored content





Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Empty
PosteTema: Re: Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?   Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva Gjør Alle Folk På Denne Tiden?
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Hei alle sammen;)
» Hei alle sammen
» Kan alle lese innleggene?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Åpen Linje-
Gå Til: