Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Flott sted

Go down 
+4
liluth
Hege
Ma Donna
fiona
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeTor Des 06, 2007 1:02 am

Her er jeg.. lol!

Jeg tror vi alle sitter litt på gjerdet her inne og venter på at et eller annet skal skje.. iallefall føles det slik.

Er innom og titter, men det er så dødt at jeg sniker meg ut igjen Sad Jeg er desverre ikke så flink å sete igang ting, trenger av og til et spark bak for å komme igang, vrir hjernen min for å finne på noe å skrive om. Må bare innrømme at jeg får litt skrivesperre i slike situasjoner.

Jeg er også av den mening at de som driver et forum på være litt aktiv og inspirere oss medlemmer til å delta mer, hvis ikke så kjeder vi oss og..bare noen tanker som ramlet inn i hodet mitt nå. Har absolutt ikke lyst til å svikte Amrita, men jeg har lett for å kjede meg på forumer hvor det ikke skjer noe som helst..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeFre Des 07, 2007 11:19 am

Ja, det er nok like mye admins, som medlemmenes ansvar å holde et forum i gang.
Er innom her daglig, men aldri nye tråder.
Jeg er som Liluth, dårlig til å starte nytt - og når det er så lite aktivitet blir det til at jeg bare sitter og venter.

Tips til admin: dra i gang noen spennende tråder/diskusjoner, legg ut forumlink flere steder, vær tilstedeværende og aktiv. Wink
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeFre Des 07, 2007 11:37 am

Hege skrev:
Illumine er selvsagt fortsatt sjefen! Min oppgave blir å hjelpe til som godt jeg kan rundt det tekniske, og vurderingshjelp dersom det skulle dukke opp noe. Nå trenger jeg bare litt tid til å sette meg inn i alle adminfunksjonene. Jeg får mailvarsling om alle innlegg som kommer inn i forumet, så trenger dere hjelp til ett eller annet skal jeg svare så raskt jeg kan. Unntatt når jeg sover eller på tur med bikkja, elller..
Jeg får i alle fall meldingene. Very Happy

https://amrita.norwegianforum.net/info-fra-administrator-f17/-t86.htm

Jeg har to andre nettsteder å drifte, og har ikke anledning til annet enn å være teknisk hjelper her inne. Smile
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeFre Des 07, 2007 7:40 pm

Hege..jeg skjønner godt at du ikke har tid til å ta deg av alt her, du har jo mye å gjøre, det var ikke noen kritikk til deg. flower
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeLør Des 08, 2007 4:08 pm

Jeg er her også stadig! Hver dag (nesten), kommer litt an på formen også!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 09, 2007 12:53 am

Nå har det blitt mer liv her ser jeg, kjekt at det endelig skjer noe.. happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 09, 2007 7:32 pm

fiona skrev:
JA Virgo, helt topp forum er det! Nå blir du ikke kvitt oss igjen.. hehe

flower flower flower flower flower flower flower

Men vi skulle hatt litt flere mannfolk der inne. Wink
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 66
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeTor Des 20, 2007 11:35 pm

Hm...Jeg finner det litt besynderlig med så mye reklame her for andre forum, og så liten aktivitet her inne...?Så,med andre ord,de andre forummene er bedre en dette..? Jeg er ny her,så..som sagt... jeg finner dette litt rart.... Shocked
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeFre Des 21, 2007 4:14 pm

Personlig syns jeg det er griet å ha flere fora å velge mellom!

Jeg har ikke tålmodighet til å vente i 2 timer på at noen skal skrive, derfor går jeg frem og tilbake mellom flere!
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 66
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeFre Des 21, 2007 4:35 pm

Aha...ja,om man tilbringer mye tid på nettet så er vel det greit.Men da ville vel kanskje et chat rom vært like greit...? Jeg har meldt meg inn i et par forum,men jeg må si det er liksom ikke noe "nytt". Hm...men jeg er ikke helt sikker på hva jeg søker... I det siste har det vært liten aktivitet,men folk er kanskje opptatt med Julen.. santa
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeMan Des 24, 2007 2:11 pm

santa
Her er vi opptatt med å lage jule-pålegg, gjøre reint og samtidig så er vi syke!
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 66
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeTir Des 25, 2007 8:56 am

Uff da, Ma Donna, önsker dere god bedring!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeTir Des 25, 2007 2:53 pm

Tusen takk, Vennen! rendeer
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeTir Jan 22, 2008 5:29 pm

Ma Donna skrev:
Er veldig i tvil jeg også!
Men hvis der er noen som kan fortelle litt mere, enten her eller på PM, så vil jeg gjerne vite mere!
Men som sagt sagt så er jeg veldig i tvil!

Jeg hadde rett i å være i tvil og nå er jeg der ikke mere!
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 12:58 am

Lysira skrev:
Hm...Jeg finner det litt besynderlig med så mye reklame her for andre forum, og så liten aktivitet her inne...?Så,med andre ord,de andre forummene er bedre en dette..? Jeg er ny her,så..som sagt... jeg finner dette litt rart.... Shocked

Enig med deg Lysira, jeg har også reagert på det samme. pale ! Jeg er også med i flere fora jeg også, men føler det litt illojalt å reklamere for andre enn der jeg for tiden befinner meg. Skjønner behovet for å delta i fler fora, men hvilke holder jeg for meg selv. Er jeg på Amrita bør jeg være lojal mot Amrita. Smile
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 1:17 am

Kan opplyse at jeg er også ute av det forumet.. Er også enig i at det er feil av oss å reklamere for et annet fora, og det står vel noe om det i reglene her..

Kom jo inn her i går og ser at aktiviteten har tatt seg litt opp og det er kjempebra.. cheers
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:45 am

Eva skrev:
Kan opplyse at jeg er også ute av det forumet.. Er også enig i at det er feil av oss å reklamere for et annet fora, og det står vel noe om det i reglene her..

Kom jo inn her i går og ser at aktiviteten har tatt seg litt opp og det er kjempebra.. cheers

Ja og jeg tror aktiviteten kommer til å øke nå som deler av forumet blir lukket og vi kan skrive tryggere. Smile
Til Toppen Go down
Zanja
Superaktiv
Superaktiv
Zanja


Antall Innlegg : 118
Age : 49
Registration date : 10.10.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:55 am

Blir fint når vi kan føle oss friere Very Happy .

Og det virker utrolig lovende, utrolig hyggelig stemning her! Håper vi får bevare freden.
Til Toppen Go down
http://www.jegerjenter.net
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:40 am

Det håper jeg også, krangel er utrivelig. Det må gå an å være uenige uten å angripe hverandre. Og blir vi ikke enige så håper jeg at vi kan være enig i at vi er uenige og la det bli med det. Smile
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 12:00 pm

liluth skrev:
Det håper jeg også, krangel er utrivelig. Det må gå an å være uenige uten å angripe hverandre. Og blir vi ikke enige så håper jeg at vi kan være enig i at vi er uenige og la det bli med det. Smile

Helt enig... cheers

Det heter jo at man skal holde seg til tema, og selv om man er uenig lar man det bli med det, og personanrep skal man holde seg for god til.. happy
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 12:55 pm

Når man godtar at andre har en mening og respekterer dem for det, først da kan man si at det er høyt under taket.. Twisted Evil
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:27 pm

liluth skrev:
Når man godtar at andre har en mening og respekterer dem for det, først da kan man si at det er høyt under taket.. Twisted Evil

Jepp... geek
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:32 pm

liluth skrev:
Når man godtar at andre har en mening og respekterer dem for det, først da kan man si at det er høyt under taket.. Twisted Evil
Signerer her! Party
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 2:31 am

liluth skrev:
Det håper jeg også, krangel er utrivelig. Det må gå an å være uenige uten å angripe hverandre. Og blir vi ikke enige så håper jeg at vi kan være enig i at vi er uenige og la det bli med det. Smile

Helt enig liluth.
Det ligger jo selvfølgelig i et diskusjonsforums natur at det vil være noe uenighet, litt kjedelig om alle er enige i alt, blir ikke rare diskusjonen da. Wink Men det er da det gjelder å holde seg til sak og kun sak. Kranglig og personangrep tjener ingen hensikt. Dessuten når det gjelder vårt emne (det alternative) er det jo ikke noen som har noe fasitsvar heller. Her på dette forumet tviler jeg på at dette vil bli noe problem, har ikke sett noen tegn til slikt. Tror store fora med veldig mange medlemmer er mer utsatt for slikt. Nevner ikke navn på noe fora, men jeg har surfet innom noen og tatt en kikk og stikki av med en gang, da jeg syntes det manglet folkeskikk i mange av trådene.
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 2:53 am

Nevner heller ikke navn på de store fora men man rømmer faderlig fort! happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Flott sted - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Flott sted
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Flott sted med eget forum!
» Flott side om steiner og krystaller

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Nett-tips-
Gå Til: