Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Delvis stengt forum?

Go down 
+5
Tispa
Ma Donna
Hege
fiona
liluth
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 7:20 pm

De mest følsomme rommene er jeg enig i at burde være lukket for resten av verden,
ellers er det greit med et åpent forum.

Jeg tror aktiviteten tar seg opp hvis noen rom blir lukket,
samtidig som det blir lettere å starte opp tråder.

Liker forumet og vil gjerne bli her. Smile
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 66
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 9:53 pm

Liker meg ogsä her,sä langt. Bare det ikke settes for store begrensninger pä oss som allerede er medlemmer. Da tror jeg at jeg heller velger et annet forum.Jeg mener, sette "fartstid" pä enkelte emner for medlemmer,med flere hundre innlegg for ä fä tilgang...??Det virker som veeeldig lenge! rabbit

Men,ja,synest det ville väre greit at noen emner er stengt for ikke medlemmer. Og som de hadde det pä Gaia forum,kanskje,at man kan söke medlemskap i forskjellige emner...? Jeg personlig sökte tilgang bare til de emnene jeg var interessert i... Smile
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 10:01 pm

Hele hensikten med forumet må jo være at det skal være et hyggelig sted der alle kan trives, ikke sant? Så det er viktig å finne en ordning som passer flest mulig. Smile
Til Toppen Go down
Tispa
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 11
Registration date : 17.01.2008

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2008 10:01 pm

fiona skrev:
De mest følsomme rommene er jeg enig i at burde være lukket for resten av verden,
ellers er det greit med et åpent forum.

Jeg tror aktiviteten tar seg opp hvis noen rom blir lukket,
samtidig som det blir lettere å starte opp tråder.

Liker forumet og vil gjerne bli her. Smile

Veldig enig med dette innlegget.
Men, da får vi vente å se hva illumine sier.
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 7:02 pm

Folkens! Nå må dere begynne å skrive innlegg. Deler av Amrita blir lukket for vanlig innsyn så snart jeg har funnet ut hvordan vi skal gjøre det rent praktisk. Det tekniske er ok, men jeg skal bruke litt tid på å se gjennom Ma Donnas forslag litt nøyere. Mulig det blir litt ommøblering av hovedkategorier av hensyn til oversikten etter lukking. Dere finner en egen tråd her inne med regler spesielt for de rommene som lukkes. Les gjennom dem og kom med tilbakemeldinger.

Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 7:12 pm

Tusen takk, FLINKA sunny
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 7:17 pm

Embarassed
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 66
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 23, 2008 11:27 pm

Ma Donna,ser ut til at du er trygg,når grensene blir satt for antall innlegg, når de enkelte rom blir stengt.. ;-) Men kanskje litt ensomt..? tongue
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 12:01 am

Lysira skrev:
Ma Donna,ser ut til at du er trygg,når grensene blir satt for antall innlegg, når de enkelte rom blir stengt.. ;-) Men kanskje litt ensomt..? tongue

Det vet jeg ikke!
Jeg kjenner ikke reglene ennå, men jeg har vært her siden starten, så det gir seg selv at jeg har
skrevet litt!

Men uansett hva som skjer, så vil jeg håpe at vi ses "derinde"!

Og det er ikke meg der setter grenser, jeg har bedt om innspill fra dere andre! mEN DET HAR DET VÆRT LITE AV!
Til Toppen Go down
Zanja
Superaktiv
Superaktiv
Zanja


Antall Innlegg : 118
Age : 49
Registration date : 10.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 12:12 am

Ma Donna.. Skriv masse innlegg, så har vi noe å lese når vi kommer etter Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.jegerjenter.net
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 12:18 am

Det er mulig vi er litt fleksible med de som er aktive den dagen rommene blir lukket. Etter lukkingen må alle gå samme vei. Fartstid og en PM til meg. Nå er det viktig å vise at man er interessert i å bli med inn. Delta i forumet. Seriøse innlegg teller mer enn bare en haug med smilies for å oppnå nok innlegg. Wink
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 12:25 am

Høres bra ut det!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 12:53 am

Zanja skrev:
Ma Donna.. Skriv masse innlegg, så har vi noe å lese når vi kommer etter Very Happy
Jeg skriver det jeg kan! Og om det jeg kan!
Jeg er selv nybegynner innenfor det alternative (unntatt urter)!

Og noen av de opplevelser jeg har hatt, de vil jeg ikke bare legge ut!

Brent barn skyr ilden!

Jeg kan ikke skrive om ting som jeg ikke vet noe om!

Men jeg håper at der er noen derute som kan gjøre meg klokere!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 1:39 am

Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 3:32 pm

Zanja skrev:
Ma Donna.. Skriv masse innlegg, så har vi noe å lese når vi kommer etter Very Happy

He-he! Laughing
Ser heldigvis ut til at vi som er her NÅ kan søke med en gang! (Hvis jeg ikke har misforstått da)!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 3:39 pm

Det ligger ute info om når vi stenger i en tråd her. De som er tilstede og har meldt sin interesse på PM når dørene lukkes får lov til å komme inn i gruppene for 200 innlegg. Wink

De som ikke har vært såpass aktive på Amrita at de ikke vet at vi lukker, de får vente.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 3:47 pm

lol! Så bra! Så blir jeg ikke alene! Håper jeg da!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 3:59 pm

lol! Jeg dilter etter deg, må bare finne ut hvordan jeg gjør det..akkurat nå funker ikke min trøtte hjerne..
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 4:02 pm

liluth skrev:
lol! Jeg dilter etter deg, må bare finne ut hvordan jeg gjør det..akkurat nå funker ikke min trøtte hjerne..

Deilig å høre! Det gleder meg!
KLEM
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 4:40 pm

SÅDAN!

Nå har jeg sendt søknad! cheers


KOM IGJEN FOLKENS! lol!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 5:37 pm

Vi gjør det like godt slik, siden vi er så få her enda:

Dersom du ønsker tilgang til de lukkete gruppene helt fra starten må du si fra til admin før rommene lukkes søndag kveld 27. januar. Etter lukking gjelder krav om fartstid og søknad.
Til Toppen Go down
Zanja
Superaktiv
Superaktiv
Zanja


Antall Innlegg : 118
Age : 49
Registration date : 10.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 7:33 pm

Jeg sendte søknad i går Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.jegerjenter.net
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 7:36 pm

Mottatt + to til. Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 7:52 pm

cheers cheers cheers cheers
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 24, 2008 11:59 pm

Jeg har også sendt.. cheers
Til Toppen Go down
Sponsored content





Delvis stengt forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Delvis stengt forum?   Delvis stengt forum? - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Delvis stengt forum?
Til Toppen 
Side 3 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» forum skryt ;-)
» Velkommen til Amrita Forum
» Flott sted med eget forum!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Spørsmål og svar-
Gå Til: