Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Å lukke forumet

Go down 
+8
Eva
liluth
Bella
Zanja
Misty
fiona
Ma Donna
Hege
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 4:03 pm

Viljesterk skrev:
Vanligvis hadde jeg ikke giddet, men energien her inne på forumet er så god at jeg skriver ivei. Vet at det er masse spennende som venter "der inne", gleder meg til å kunne skrive litt mer "dype" innlegg. Og så blir en jo kjent med dere andre her inne mens man skribler i vei Wink

Hehe - må bare ikke gi opp Viljesterk ! Den som veter på noe godt osv osv osv osv. Jeg trodde jeg skulle bli smårar mens jeg jobba på de siste innleggene..... Twisted Evil Nå er du jo ca halvveis. Vi får prøveå holde i gang de trådene du kan poste på så lenge lol!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 4:20 pm

Jeg gir ALDRI opp Evil or Very Mad hehe sunny
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 4:36 pm

Viljesterk skrev:
Jeg gir ALDRI opp Evil or Very Mad hehe sunny

Stå på! Du er der snart! Velkommen til oss! Very Happy
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 5:03 pm

Takker cheers Har vært litt usikker på hvor dype innlegg jeg har kunnet skrive, men er jo i gang da, med beskrivelsen av skogen min. Men det er med dette som med mye annet, ikke alt skal deles. Gleder meg til å komme "innenfor", brenner for å dele en og annen meditasjon med dere, for å hente kraft blant annet. Føler mange er alt for redd for å be om kraft for sin egen del. Inkludert det å gi seg selv healing. Slenger ut et spørsmål her og nå jeg, hvordan skal en kunne ha overskudd til å hjelpe andre hvis en ikke kan hjelpe seg selv? Svaret mitt er at gjennom å hjelpe seg selv lærer en teknikker som en kan bruke for å hjelpe andre. En må ikke være redd for å hente kraft til seg selv, ikke føle seg uverdig. Alle er vi like mye verdt Smile Og nå ble jeg litt off-topic her Wink
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 5:53 pm

hehe, vi er titt og ofte out of topic så det skal du ikke tenke på.... tongue

Gleder meg også til du kommer inn å deler meditasjoner med oss... happy

Nei jeg tror ikke man er like flinke å hjelpe andre om vi ikke hjelper oss selv..... Evil or Very Mad Men jeg tror kanskje noen ganger at vi ikke er så flinke til å be om hjelp for vår egen del... : Shocked Kankje vi tror det er et svakhetstegn å be om hjelp npe deg egentlig er vi som hjeleper andre...??????
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 6:03 pm

En TRENGER jevnlig påfyll hvis en skal jobbe med andre på jevnlig basis. Hvis ikke kan en risikere å brenne seg ut. Og der vet jeg hva jeg snakker om av egen (dårlige?) erfaring. En kan jo bare se på hva som skjer når man først spør om hjelp for egen del, spør hjelperne om assistanse. De er mer enn villig til å være der for oss. Faktisk så lurer de på hvorfor vi ikke har spurt de om hjelp tidligere. Dette gjelder også det å gi seg selv healing. Mange har en forestilling om at hvis en gir seg selv healing, riskikerer man å miste evnene sine. Jeg trodde også det en stund, fordi jeg fikk det fortalt. Men vet dere hva, det er det reneste tull. Jeg prøvde første gang jeg ga meg selv healing å si at hvis jeg kom til å miste evnene av dette, så ble jeg koblet av, men hvis det var meningen jeg skulle hjelpe meg selv så fikk jeg fortsette. Det er vel unødvendig å si at jeg fikk fullføre healingen av meg selv? Jeg har gitt healing til mange andre etter dette, og evnene har ikke forsvunnet, heller tvert om.

Sorry, jeg måtte bare... En av mine hjertesaker. Og noe jeg helt sikkert kommer tilbake til Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 6:37 pm

Dere har så rett! Laughing

Man må hjelpe seg selv, før man kan hjelpe andre! I love you

Så, Viljesterk, det er bare å skrive i vei!
Vi er her og hjelper deg! lol!
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 8:48 pm

Skriver i vei jeg vet du. Har kommet over halvveis. Og så lenge dere ikke er så alt for streng på on eller off topic, så kan jeg jo flette litt alternativt inn også. Da har jeg litt mer å snakke om plutselig Wink
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 8:59 pm

Litt aksepterer vi, bare der blir snuet tilbake til tema!
Blir det for mye, da må vi nødt til å gå inn! Razz
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 9:05 pm

Viljesterk skrev:
Skriver i vei jeg vet du. Har kommet over halvveis. Og så lenge dere ikke er så alt for streng på on eller off topic, så kan jeg jo flette litt alternativt inn også. Da har jeg litt mer å snakke om plutselig Wink

Vi er så greie, at.... Twisted Evil Men du kan jo bare lage nye lenker hvis du føler at du er langt utafor tema happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Sponsored content





Å lukke forumet - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Å lukke forumet   Å lukke forumet - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Å lukke forumet
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Forumet er oppe igjen (!)
» Har forumet stoppet helt opp?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Velkommen :: Info fra Administrator-
Gå Til: