Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeOns Jan 30, 2008 9:16 pm

• Har du noen problemer i livet ditt?
• Skulle du ønske du kunne få løst opp i dine blokkeringer?
• Sitter du fast i et mønster?
• Har du liten selvtillit?
• Kjenner du angst, smerte, sorg?
• Bærer du på et undertrykt sinne?
• Kjenner du deg mindreverdig?
• Ydmykelser, skuffelser, følelsen av aldri å ha levet, følelsen av ikke å bli sett, selvbebreidelse, skam –


- gjelder dette deg?-



Dette er følelser som vi kan bære på – og plages av. Følelsene er lagret i cellene. Vi undertrykker dem neglisjerer dem, skyver dem vekk. Kroppen kamuflerer dem dem og gir oss signaler i form eller fysiske eller psykisk sykdom.

Det er akseptert og anerkjent at følelsene blir sittende igjen i kroppen etter opplevelser vi har hatt. Vi bærer følelsene med oss i kroppen etter en vanskelig barndom og oppvekst eller et liv som voksen der vi har møtt mye motgang.
Opplevelser vi har hatt, blir vi ikke kvitt. De er ute av sinnet, men ikke ute av kroppen, for den husker og den vet.

Har du prøvd mye, men ikke fått løst probleme dine? Hva kan vi gjøre?

REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG gir deg en reise, inn i dine egne følelser og inn i dine egne minner. Det er en metode for selvhelberedelse. Metoden er en opplevelse i seg selv, den er svært effektiv, og den virker.

Det er ikke skummelt å gå inn i sine egne følelser. Det er du selv som har kontrollen, og det er du selv som styrer. Du åpner kun opp for det som du selv er rede til å åpne opp for.

Du får metoden demostrert, du opplever den selv og du får også erfaring i å lede en annen gjennom den. Det er tilstrekkelig personlig støtte tilgjengelig, slik at alle får hjelp hvis man skulle trenge det.
Et weekendkurs går fra kl 09.30 – ca 19-21 lørdag og søndag kl 09.30 –ca 18-19.




Dato: 23-24 februar 2008
Sted: Storgata 28, 2 etg
Pris: kr 2.200,-
Kursleder: Reisenterapeut Unni Helen Sørnes. www.reisenterapeut.no

Påmelding til tlf 95130465, eller e-mail: unnihelen°sornes.no
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeOns Jan 30, 2008 10:14 pm

Skulle ønske jeg kunne være der!
Decverre har jeg hverken tid eller økonomi til det!

Men jeg tar gjerne mot rapport!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeOns Jan 30, 2008 11:01 pm

Nei det blir vel litt langt fra dine trakter Cool . Jeg gleder meg villt og uhemma.... Har hatt lyst til å prøve "reisen" imasse år. Leste Brandon Bayes for "100" årsiden,og har vært fascinert siden.... lol!

Du skal få rapport! cheers
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeOns Jan 30, 2008 11:30 pm

Ønsker rapport lol!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeOns Jan 30, 2008 11:51 pm

happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 12:44 am

Jeg bor i nærheten Elin, men det er mange år siden jeg tok fatt på en del av de teknikkene som er i boken.
Dato kolliderer med det at jeg har min kjære mann hjemme, hans fri måned i fra sjøen og da vil jeg ikke farte så mye bort..

Men ønsker deg lykke til med kurset, og håper vi kan få litt rapport.. lol!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 12:49 am

Skjønner godt at du vil være hjemme med mannen Laughing

Hvordan erfaring har du med teknikken??? Jeg har egentlig aldri prøvd den selv - bare vært fascinert av den....
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 1:01 am

En måte for meg var å få satt ord på den bitterheten jeg følte ved at jeg snakket mye med min venninne, og jeg skrev veldig mye..
Nå tror jeg leste boken i 1997 eller 98 og kan hende jeg har den ennå, men har hørt mye positivt om kursene hvor bla. min tarotlærer fikk god hjelp.. Tror også det var en slags reise bakover i tid, men hjelp var det for henne.

Når mannen er på jobb og borte en måned så da er man turtelduer når han er hjemme..

Har du boken? Om du har den vet jeg at en av øvelsene måtte du ha en venninne, eller en person du stoler og har tillit til som kan lose deg igjennom den øvelsen.. Veldig flott bok og ikke minst tror jeg kurset er lærerikt og innholdsrikt for deg Elin! lol!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 1:13 am

Ja jeg har boka,og det stemmer som du sier at man måtte ha "hjelp" til øvelsen - og det har liksom aldri vært noen jeg hadde lyst til å hjelp av (kresne meg.... Laughing )

Jeg skal uansett avgi full rapport til deg og MaDonna når jeg kommer fra kurset lol!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 2:38 pm

Elin!
Man kan aldrig være for kresen med å velge hvem man kan stole på! flower
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 8:52 pm

Er kresen selv..

Lykke til.. flower
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 9:41 pm

Huuuuuulk..... Sad Det kan hende kurset må avlyses pga for få påmeldte. Også jeg som gleder meg slik..... Scared
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Feb 07, 2008 9:50 pm

Åhhh...! Så trist!
Det er leit, får håpe at noen melder seg på i siste liten!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeFre Feb 08, 2008 1:25 am

Au da, det var leit. Vi får håpe at det kommer noen etternølere å melder seg på slik at det blir kurs likevel! sunny
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeFre Feb 08, 2008 7:52 pm

Ja, jeg får sende ut all verdens gode vibber for kurset...... Smile
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Feb 21, 2008 12:45 am

Hulk igjen Sad pale

Kurset ble avlyst - MEN jeg har bestil meg time til Reisen hos hun som skulle holder kurset - så jeg får ihvertfall prøvd selve reisen. Lykkelig for det ihvertfall! Det er merkelig av og til hvor ting kan sette seg fast i hodet mitt, og reisen er en slik ting.... happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitimeTor Feb 21, 2008 1:11 am

Det var jo både trist og godt å høre! Laughing
Til Toppen Go down
Sponsored content





”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Empty
PosteTema: Re: ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø   ”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
”REISEN TIL DITT EGENTLIGE JEG” - kurs i Tromsø
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som vet om noen som holder kurs i Eidsvoll/ ullensaker?
» Hva er ditt navn?
» Morten Eriksen
» Gratis kurs
» SUN nettbasert kurs - fjern initiering

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Kurs, Seminarer, Treff, møter etc.-
Gå Til: