Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Law of attraction

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 12:34 am

Var liksom i surfe-hjørnet i dag. Her er et tips til
http://www.lawofattraction.no/

Skal på kurset deres på fredagen - gleder meg villt og uhemma cheers
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 2:57 pm

Blir utrolig spennende å høre hvordan det har vært for deg! sunny
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 1:39 am

Det var et fint kurs Razz Hun som holdt heter Birgit Semundseth og var en utrolig engasjert og dyktig dame som virkelig trodde på det hun snakka om cheers
Oppbygginga på kurset var bra slik at hun hadde alle med seg hele veien

Jeg lærte ikke noe nytt,eller revolusjonerende - men det alltid er godt å få gjennomgått ting av andre, og kanskje få noen nye innfallsvinkler til ting - og det fikk jeg så absolutt Very Happy Bare det å høre noen snakke om Loven på norsk,ikke amerikansk var jo deilig.

I tillegg til å gjennomgå selve teorien bak loven om tiltrekning (som forsåvidt ikke er så vanskelig Razz ) Hadde hun en del tips og råd til hvordan man kunne bruke loven praktisk i hverdagen. Hun brukte mye tid på dette. Og for de som er nye i tenkemåten var nok dette veldig nyttig Very Happy Jeg husker selv hvor mye jeg sleit i starten for å få det til.... Scared En ting er jo å kunne teoriene - det er ikke alltid like lett å sette det ut i praksis cyclops

Så summasummarum er jeg veldig godt fornøyd med kvelden lol!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 2:05 am

cheers Party
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 10:12 am

Jeg har fått dette til å fungere med økonomi, men det er en ting det hittentil IKKE har fungert på, og det er barneønsket mitt... No Lurer på hva jeg gjør feil der jeg....?? Forslag ?? Wink
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 1:35 pm

Hei Heidi!
Så bra at fungerer for deg på økonomi (det sliter jeg litt med scratch - jeg må lære meg å få mer enn "nok")

Men da vet vet du jo at dette fungerer, og kan bruke samme teknikker på barneønsket. Kan det være at du tviler på at du skal få det til. At du ikke har tillit nok til du skal få det også? Det er jo slik at jo mer vi VET at det vi ønsker oss skal dukke opp - jo lettere kommer det. Enhver tvil vi har vil forsinke ønske vårt (vi vil sannsynligvis oppnå det, men det tar lengre tid- jo mer tvil, jo lengre tid) Jeg vet jeg har hatt ønsker som har tatt årevis fordi jeg ikke har vært helt overbevist om jeg virkelig "fortjente" det rabbit

Selv er jeg veldig glad i å jobbe både med affiramsjoner og visualiseringer.

Det er en bok som heter "Du kan få alt du ber om" av Esther Hicks - her står det masse morsomme øvelser man kan gjøre for å tiltrekke seg ting. Hvis du ikke har lest den anbefaler jeg den på det sterkeste cheers

Lykke til!

Elin
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 2:04 pm

Det fungerer eg. forunderlig bra på alt annet.. Very Happy Jeg prøver å visualisere meg selv som en magnet... Og det fungerer det !

Men det er vel kanskje sånn at trua ikke klarer å åpne tette eggledere feks ?? Nå VET jeg ikke om jeg har det heller da...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 3:24 pm

Elin!
Så bra at du var fornøyd med kurset og fikk oppfrisket ting!
Det er altid deiligt!

Heidi!
Jeg føler med deg! Vi er selv barnløse!
Ønsker deg en masse lykke til! sunny
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 6:54 pm

Heidi skrev:
Det fungerer eg. forunderlig bra på alt annet.. Very Happy Jeg prøver å visualisere meg selv som en magnet... Og det fungerer det !

Men det er vel kanskje sånn at trua ikke klarer å åpne tette eggledere feks ?? Nå VET jeg ikke om jeg har det heller da...

Heidi, om det er tette eggledere må de nok åpnes. Har selv hatt det problemet. En legesjekk på sykehuset. Boken The Secret falt jeg for, feriereise i boks, og økonomi gikk i boks..
7 juni på 2 ukers ferie på Kreta, og tror dere ikke at vi treffer kjente ombord som skal på samme plass som oss. Min eldste datters venninne og foreldrene.. Mens vi drar uten unger og mas... I love you
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeSøn Feb 03, 2008 3:32 am

Ma Donna skrev:
Elin!
Så bra at du var fornøyd med kurset og fikk oppfrisket ting!
Det er altid deiligt!

Heidi!
Jeg føler med deg! Vi er selv barnløse!
Ønsker deg en masse lykke til! sunny

Vi er ikke barnløse da... Vi fikk en sønn på mirakuløst vis etter 9 år... Nå har det snart gått 10 nye år... Crying or Very sad Han vil jo så gjerne ha søsken... Men han vil vel antagelig ikke få noe skikkelig søskenforhold likevel, med den aldersforskjellen ??
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitimeSøn Feb 03, 2008 3:34 am

Eva skrev:
Heidi skrev:
Det fungerer eg. forunderlig bra på alt annet.. Very Happy Jeg prøver å visualisere meg selv som en magnet... Og det fungerer det !

Men det er vel kanskje sånn at trua ikke klarer å åpne tette eggledere feks ?? Nå VET jeg ikke om jeg har det heller da...

Heidi, om det er tette eggledere må de nok åpnes. Har selv hatt det problemet. En legesjekk på sykehuset. Boken The Secret falt jeg for, feriereise i boks, og økonomi gikk i boks..
7 juni på 2 ukers ferie på Kreta, og tror dere ikke at vi treffer kjente ombord som skal på samme plass som oss. Min eldste datters venninne og foreldrene.. Mens vi drar uten unger og mas... I love you

Håper jeg skal klare å hale ferien i land, jeg og... Har bestillt 2 uker på Lanzarote, men nå vet jeg ikke om jeg får ferie da... No
Til Toppen Go down
Sponsored content





Law of attraction Empty
PosteTema: Re: Law of attraction   Law of attraction Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Law of attraction
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Nett-tips-
Gå Til: