Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hva drives det med når en ikke er på forum?

Go down 
+8
Tispa
Elin
Gimli
fiona
Hekate
Mar
Ma Donna
Halkatla
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeFre Feb 08, 2008 11:06 pm

happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeFre Feb 08, 2008 11:16 pm

happy happy
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Mar 20, 2008 12:37 pm

Hva gjør så Viljesterk når hun ikke er på forum eller surfer nettet? Hmm hvor skal man begynne Wink

Jeg liker godt å gå i naturen. Turer i skog og mark med og uten tromme gir ro til sjelen. Jeg bruker tromma masse, både til reiser for egen del og for andre. Jeg driver med massasje og healing. Massasjen foregår ved at klienten ligger på benk på mitt behandlingsrom, hvor jeg masserer med selvblandede oljer bestående av en baseolje (søtmandelolje) og eteriske oljer. Oljene blander jeg individuelt fra klient til klient etter behov, bruker intuisjonen. Healing gjør jeg både med tradisjonell "håndspåleggelse", det vil si legge hendene på klientens problemområder, fjernhealing eller healing ved hjelp av tromme. Kan også være en kombinasjon av dette, alt etter som jeg får beskjed om.

Skal nå i nærmeste framtid ut og holde kurs i selvutvikling, da bestående av disse punkt:
*Meditasjon, hvorfor og hvordan
*Åpning og rensing av chakra, sette beskyttelse
*Teknikker for å kvitte seg med traumatiske hendelser, innebygget stress og aggresjon
*Selvhealing, teknikker for dette. Hvorfor har mange en sperre mot å gi seg selv healing?
*Avsluttende meditasjon for å finne din indre ro

Nerveprirrende sak å skulle ut å holde kurs, men det går helt sikkert bra. Dette er ting jeg brenner for, og som jeg har fått beskjed om skal ut fra mine hjelpere.

Ellers så trekker jeg inn andre som holder kurs, jeg lager diverse ting som for eksempel drømmefangere, rasler mm. Jeg er helt "gal" etter steiner og krystaller, har en ganske betydelig samling etter hvert.

Når det gjelder tarotkort, så hender det at jeg drar fram mine Osho Zen-tarot, leser da uten å bruke boka og tar inn den info jeg skal derfra. Jeg har også i min eie shaman wisdom cards, som er de kortene jeg har brukt mest. Og så har jeg wolf song cards, som jeg har brukt lite, men som er kjempefine kort. Har også vanlige tarotkort, men de snakker ikke til meg, så de har jeg lagt bort. Englekort har jeg også vært innom, men bruker de også lite. Jeg får den info jeg skal på andre måter, og trekker jeg kort så er det mer som en bekreftelse på hva jeg allerede har fått vite på trommereiser, meditasjoner og i drømmer.

Ellers så har jeg et liv utenom det alternative også, selv om det ikke kan se sånn ut Wink Jeg har en jente på 6 år, men hun er også interessert i det alternative og har til dels sterke evner. Jeg driver til tider med håndarbeid, da fortrinnsvis strikking, men hekler også. Er bare at jeg har heklet så mye i mitt liv at jeg har gått litt lei... Jeg skriver også en del dikt, noe dere helt sikkert kommer til å merke her inne etter hvert. Ellers så er jeg veldig glad i å lage mat, men er best på gammeldags norsk mat. Sånne ting som tar lang tid å lage og som smaker utrolig godt. Men jeg liker best å lage mat når jeg har noen å lage til, så har jeg barnefri blir det lettvint. Hva mer skal man nevne?? Liker å male av og til, på lerret og med acrylmaling. Det siste fordi det er så lettvint hvis jentungen skal være med på det, bare å tørke eventuelle flekker bort med vann. Og så ser det ut akkurat som oljemaling. Jeg er glad i å fiske, og da alt som har med fisking å gjøre. (Inkludert filitering osv.)

Ja ja, det ble jo litt da...Liker også å grave i jorda, å se ting vokse og gro. Mange interesser, av og til har ikke døgnet nok timer Wink Men i det siste har det alternative tatt mer og mer plass, det fletter seg inn i andre områder også. Som for eksempel da jeg skulle strikke ullsokker til en venn av meg, så trommet jeg for dem etterpå og ba om at han aldri måtte bli kald på beina så lenge han hadde de på Smile

Men nå skal jeg stoppe før jeg tar av lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Mar 20, 2008 3:15 pm

Det var ikke småtterier da Viljesterk...

Kurset ditt høres veldig spennende ut altså! lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Mar 20, 2008 3:20 pm

WOWWW! Viljesterk!
Skal si at du har mange jern i ilden! Shocked

Så spennende at datteren din også viser evner!

Gleder meg veldig til å lære deg mere å kjenne! lol!
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 12:29 am

Mange jern i ilden ja, der har dere så avgjort meg. Men gjør jo ikke alt det der på samme tid da Wink Vet nesten ikke hva det vil si å kjede seg, for det er alltids noe å finne på Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 12:33 am

Hi-hi!
Jeg er også en av de som aldrig kjeder seg!
Jeg har altid ett eller annet på gang! lol!
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 12:50 am

Ja, ikke sant... Teorien min er at hvis en kjeder seg, så er det bare å finne seg noe å gjøre Wink Skal bli kjekt å bli bedre kjent med dere også Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 21, 2008 12:52 am

I like måte! cheers
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 1:32 pm

Jeg er ikke i arbeid akkurat nå, så jeg koser meg med reiser rundt om i Norge, utlandet og i fantasireiser. Tarot, pendel, urter, røkelse, oljer, engler osv er med meg på mine reiser så fremt det lar seg gjøre.(gidder ikke stress med tollvesenet og komme for seint til flyet) Dyrker urter selv som jeg bruker både til mat og helse, så jeg bruker en del tid på det.

Er veldig interesert i religion av alle slag, så joda lesehest her og study Leser både Tyske, norske og engelske bøker så utvalget er mer en stort nok (ca 5000 egene og på biblioteket er jeg stammkunde). Utenom bøker leser jeg da og på Internett, men er ikke aktiv i så mange forum.

Ellers er jeg opptatt av planeter av alle slag og har eget program som jeg tyder mitt personlige horoskop etter. Synes det er gøy og se hvordan vi reagerer på noe som vi ikke kan se og begriper heller ikke hvordan det er mulig, vet bare at det er slik.

Liker og gå lange turer i skogen, og tar med halvparten av den hjem. Da først husker jeg at min leilighet ikke er så stor som den burde hehe. Samler både urter, sopp, kongler og alt annet jeg snubbler over og finner seg en plass i lommene.

Fisketurer liker jeg også, med eller uten båt. Mest om sommeren men elsker isfiske, bare så sjeldent det er muligheter for det. Det beste er selvfølgelig og spise det man fanger da, så matlaging er flotte greier jammi.

Mine venner som kommer hjem til meg sier at og besøke meg er som og besøke en anen verden. Jeg bruker en god del tid med og flytte ting fram og tilbake, og har et lite altar som krever sin tid. Tørker urter og blomster til mat, tee og røkelse, olje og ikke minst såpe.

Min sønn tar vel mesteparten av min tid selv om han ikke bor hos meg. Han er helt lik meg når det gjelder alternative greier. Klin gærn begge to Very Happy

Bruker en god del til på meg selv også, både hygiene og meditasjon og fantasireiser. Prater gjerne med mine hjelpere og andre ånder, og går regelmessig besjærk gjennom kleskapet og smykkeskrin, som stadig er overfyllt etter som jeg lager smykker og talismanner selv. Så er det slik at alt finner sin plass, og klær blir klippet i stykker og syes sammen med et smykke eller et annet stoff.

Noe som også opptar min interesse er sexualitet. Spesielt kamasutra og tantra, så det er litt vanskelig og finne den rette, men har jeg kjæreste så finner jeg da tid til han også I love you

Akkurat nå må jeg avslutte her for jeg skal ut og reise. Skal fly til nord norge, og gleder meg masse til og se nesten hele Norge oventfra.

Så jeg kjeder meg aldrig og gleder meg til og bli bedre kjent med dere.
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 21, 2009 1:37 pm

Du har ikke mye tid til å kjede deg, nei!

Håper at du hadde en fin tur til Nord-Norge! sunny
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Hva drives det med når en ikke er på forum?   Hva drives det med når en ikke er på forum? - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva drives det med når en ikke er på forum?
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Vakuum, eller kanskje ikke?
» forum skryt ;-)
» Delvis stengt forum?
» Velkommen til Amrita Forum
» Flott sted med eget forum!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Hobby-hjørnet-
Gå Til: