Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Jeg bare spør.

Go down 
+4
Eva
Ma Donna
Elin
Sara
8 posters
AvInnlegg
Sara
Nykommer
Nykommer
Sara


Antall Innlegg : 1
Registration date : 03.04.2008

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Apr 03, 2008 11:33 pm

Hva vil det si å ha alternativ livsstil ?
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Apr 03, 2008 11:43 pm

Hei Sara!
- og velkommen hit lol!

Alternativ livsstil kan vel bety ganske mye, jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det scratch Hver av oss vil legge sin egen definisjon på det.... cool

Men det betyr nok at man tror på/praktiserer en del ting som kategoriseres som "alternativt" Very Happy .

For meg så betyr det(veldig kort fortalt....) å jobbe med alternativ medisin (fotsoneteraopi og massasje). I tillegg driver jeg mye med meditasjon. Jeg jobber mye med loven om tiltrekning, snakker med hjelpere/åndeguider (eller hva man velger å kalle det). Kanaliserin, auomatskrift o.l Altså alt det er som "er mellom himmel og jord" som ikke kan forklares happy

Holder akkurat nå på med å utforske aura - og lære meg mer om chakraer o.l
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeFre Apr 04, 2008 12:08 am

Hei og velkommen!

For meg betyr det egentlig at man ikke lever et A4-LIV!

Ta meg feks. jeg liker ikke sokker og sko, jeg har bare 4 par fottøy:
Sandaler, fjøs-tresko, pen-tresko og gumistøvler!
Jeg liker å gå barbeint!
Mange syns jeg er rar! Men hvorfor ikke gjøre som man har lyst til, så lenge man ikke gjør andre vondt!

Min andre ting er urter!
Det er heller ikke godtatt i mange kretser!

Min tredje ting er at jeg har altid set farger (aura) rundt folk!
Noe som jeg i mange år trodde var normalt, jeg var ganske gammel før jeg skjønte at det ikke var alle som så dette! Og det var litt av en vekker!

Min fjerde ting er at jeg har varme hender (Healende), det er noe som mange heller iikke tror på, ikke før de selv kjenner det!

Min femte ting er at jeg er sanndrømt! OG det er der mange i familien som har reagert på!
Men desverre så blir de redde!

Bare det å bruke sin intuisjon, blir jo betegnet som alternativt!

DETTE er noe av det som blir "kalt" alternativt!
Der er jo andre som har både samme "gaver", og andre har andre gaver!
Det er sjeldent å se kun en evne!


Jeg vet ikke om jeg får forklart det så godt!
Kanskje der er andre som kan komme med innspill!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeFre Apr 04, 2008 10:41 am

Velkommen skal du være. Nå har du fått fine svar fra Elin og MaDonna. lol!
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 12:01 am

Alternativ livstil er for meg som og leve med og i hele universet og ikke begrense det på jorda.Magi,wicca,spådom,troll,astrologi,horoskop,planeter,urter,dyr,farger,og symboler er en del av ordene som hører med til en slik livsstil. Disse ordene er jo da delt inn i tusende ander deler. Ikke rart det er vanskelig og beskrive alt på en gang,det er vel derfor det tar mange år før vi får en liten oversikt over hva som befinner seg i universet happy
Men en ting er sikkert at alle som intereserer seg for det som er mellom himmel og jord som ikke alle kan se,alle har forståelse for seg selv og andre. Etter min mening er alternativ livstil like unik som det vi mennesker er. sunny
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 1:26 am

Flott sagt i en kort setning! sunny
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 67
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 1:44 am

Alternativ livstil....alternativt til hva..? Jeg bare spør. 11 tenker av og til, hva er "alternativt"? til det "normale"?? hva ER normalt..? tongue
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 9:46 am

Alternativt i form av valg hvert enkelt menneske har. Noen ser på månen og sier der er månen, et alternativ er og spørre hvorfor er den der og hvordan påvirker den oss mennesker. Noen går forbi et ekorn, et alternativ er å prate med ekornet og høre hva det har og fortelle.Noen ser ikke skogen fordi det er så mange trær der. Alternativ er å holde rundt dem.Om det er normalt og hva som er normalt kan ikke siskuteres, fordi vi menesker er unike. Jeg synes det er normalt og plukke urter og sopp hvis jeg går i skogen, andre ikke. flower
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 6:11 pm

Jeg tenker stort sett ikke på om jeg har en alternativ livsstil eller ikke, men merker jo at andre synes jeg har det. For meg er det helt normalt å ta en tur til en alveskog og legge ut litt godsaker til alvene. Like normalt er det å snakke om månen og stjernene og annet "alternativt".

Min erfaring er at det er mennesker som ikke tror på det samme som meg som kaller min livsstil alternativ. Det er normalt for meg, men sier som Lysira ..hva er normalt? happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 7:49 pm

Akkurat! flower
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 4:29 pm

Er det noe som er normalt da? Hvorfor skal vi puttes i båser? Hvorfor ikke være unike og ikke bry seg med hva naboene syns og mener. Respekt for hverandres synspunkt er det viktigeste.
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeLør Nov 01, 2008 2:20 am

Enig.. Jeg pleier å si: De gale har det godt! cheers
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitimeTir Des 30, 2008 11:16 am

Det og bry seg om andere menesker kan være en fin sak det, det er bare et spørsmål om hvordan man bryr seg. Vi kan lære så utrolig mye av og lytte til andere. Og igjenn står vi over et valg et alternativt valg. Jeg kan velge og brøle ut at jeg ikke er den samme mening, eller jeg kan akseptere det og fortsatt ha min egen mening. Normalt er begge deler.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Jeg bare spør. Empty
PosteTema: Re: Jeg bare spør.   Jeg bare spør. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Jeg bare spør.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bare for moro..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Infobank :: Ord og utrykk-
Gå Til: