Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 En sjel på vandring

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 1:10 am

I nattens mulm og mørke
legger jeg meg ned
lar drømmenes verden
ta over for noen timer

Min sjel legger ut på vandring
stille lar jeg det skje
Vet at det blir vakkert

Jeg flyr over fjell og daler
over hav og vann
Flyr på vinger av frihet
nyter hvert sekund

Og møter jeg en venn på min vei
vil jeg stoppe opp
Gi en god klem
Være der
I sjelens univers
er alt mulig...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 10:08 am

Så nydeligt! flower
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 11:24 am

Nå sitter jeg her og gleder meg til å komme meg videre inn i "systemet", for dette diktet omhandler i grunnen ikke "vanlige" drømmer, men det å kunne dra bevisst på et sted i drømme. Astralreiser med andre ord. Noe jeg har fått lov til å oppleve noen ganger. Det vil si, de fleste gangene det har skjedd så har det skjedd spontant, bare ved en anledning har jeg selv gått bevisst inn og reist. Men man trenger faktisk ikke ta en astralreise for å dra på "tur", tankekraft er mer enn nok. En evne jeg har er nemlig at jeg kan dra på tur ved hjelp av tankekraft. Jeg er da bevisst hvor jeg er (for eksempel sitter i stolen i stua), samtidig så ser jeg for mitt indre blikk stedet jeg drar til og personene som er der. Dette vil kunne oppleves rent fysisk for de som får et sånt besøk, så det er viktig å avtale slike ting på forhånd. Har for det meste brukt denne evnen til å gi healing, men også når det har vært noen som har trengt en klem Smile
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 4:59 pm

Viljesterk skrev:
Nå sitter jeg her og gleder meg til å komme meg videre inn i "systemet", for dette diktet omhandler i grunnen ikke "vanlige" drømmer, men det å kunne dra bevisst på et sted i drømme. Astralreiser med andre ord. Noe jeg har fått lov til å oppleve noen ganger. Det vil si, de fleste gangene det har skjedd så har det skjedd spontant, bare ved en anledning har jeg selv gått bevisst inn og reist. Men man trenger faktisk ikke ta en astralreise for å dra på "tur", tankekraft er mer enn nok. En evne jeg har er nemlig at jeg kan dra på tur ved hjelp av tankekraft. Jeg er da bevisst hvor jeg er (for eksempel sitter i stolen i stua), samtidig så ser jeg for mitt indre blikk stedet jeg drar til og personene som er der. Dette vil kunne oppleves rent fysisk for de som får et sånt besøk, så det er viktig å avtale slike ting på forhånd. Har for det meste brukt denne evnen til å gi healing, men også når det har vært noen som har trengt en klem Smile

Fort deg og skriv innlegg så du kommer inn på de lukkede rom, det er en egen tråd om astralreiser. Gleder meg til å høre om dine erfaringer og råd om dette emnet. cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 7:14 pm

Åhhh... jeg har har hatt startet på på astralreiser, men jeg blir så redd at jeg "våkner" før jaeg skal! Jeg føler at jeg ikke får puste og jeg blir redd at jeg ikke kan komme tilbake! affraid
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 8:13 pm

Viljesterk skrev:
Nå sitter jeg her og gleder meg til å komme meg videre inn i "systemet", for dette diktet omhandler i grunnen ikke "vanlige" drømmer, men det å kunne dra bevisst på et sted i drømme. Astralreiser med andre ord. Noe jeg har fått lov til å oppleve noen ganger. Det vil si, de fleste gangene det har skjedd så har det skjedd spontant, bare ved en anledning har jeg selv gått bevisst inn og reist. Men man trenger faktisk ikke ta en astralreise for å dra på "tur", tankekraft er mer enn nok. En evne jeg har er nemlig at jeg kan dra på tur ved hjelp av tankekraft. Jeg er da bevisst hvor jeg er (for eksempel sitter i stolen i stua), samtidig så ser jeg for mitt indre blikk stedet jeg drar til og personene som er der. Dette vil kunne oppleves rent fysisk for de som får et sånt besøk, så det er viktig å avtale slike ting på forhånd. Har for det meste brukt denne evnen til å gi healing, men også når det har vært noen som har trengt en klem Smile

Skynd deg å taste da Viljesterk... Men det er godt du gir beskjed på forhånd.. Det blir nemlig overtramp om man gjør det ubevisst..

Forøvrig et nydelig dikt! lol!
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 8:20 pm

Eva skrev:

Skynd deg å taste da Viljesterk... Men det er godt du gir beskjed på forhånd.. Det blir nemlig overtramp om man gjør det ubevisst..

Forøvrig et nydelig dikt! lol!

Det er sant det Eva, en må si ifra. Very Happy Det gjelder vel også de som kommer på besøk fra andre siden. Neste gang TV'n slår seg av, av seg selv (har skjedd mange ganger i det siste) tolker jeg det som beskjed om at jeg har fått besøk og at de bare vil si ifra at de er der. cheers
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 8:25 pm

Det gjelder også besøkende i fra den andre siden.. Ikke alltid moro når de leker med å svitsje mellom kanalene uten at du har rørt fjernkontrollen..
Det har forekommet her, men det var min kusine som aldri ble klok på fjernkontrollen da hun levde..

Very Happy
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 8:47 pm

Tja, våre avdøde kjære har en tendens til å gi seg til kjenne på en måte som gjør at vi skal kjenne de igjen. Ta for eksempel min mor. Hun hadde funnet en eneste parfyme som hun tålte, og brukte aldri noen annen enn den. Le Jardin het den, kanskje noen kjenner den. Den mørke flaska. Når hun nå kommer på besøk så kjenner jeg igjen lukta av parfymen hennes, samt at hun stryker meg med en finger over kinnet. Det er det bare hun som noen sinne har gjort. I andre tilfeller har jeg hørt en sang på øret som hun brukte å synge.

Skriver i vei jeg, og lufter alternative saker og ting ute i public... Ha ha, kan vel neppe kalles mørkeredd lenger lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 8:58 pm

Le Jardin er en veldig fin parfume!

Vi har et husspøkelse, men det er ikke en i familien! Han er fra bygda og var forelsket i en av søstrene som bodde her!

SE :
https://amrita.norwegianforum.net/ander-gjenferd-f30/vores-hus-spokelse-t84.htm
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 10:31 pm

Viljesterk skrev:
Tja, våre avdøde kjære har en tendens til å gi seg til kjenne på en måte som gjør at vi skal kjenne de igjen. Ta for eksempel min mor. Hun hadde funnet en eneste parfyme som hun tålte, og brukte aldri noen annen enn den. Le Jardin het den, kanskje noen kjenner den. Den mørke flaska. Når hun nå kommer på besøk så kjenner jeg igjen lukta av parfymen hennes, samt at hun stryker meg med en finger over kinnet. Det er det bare hun som noen sinne har gjort. I andre tilfeller har jeg hørt en sang på øret som hun brukte å synge.

Skriver i vei jeg, og lufter alternative saker og ting ute i public... Ha ha, kan vel neppe kalles mørkeredd lenger lol!

Wow, det må være fint å få så sikre tegn på hvem det er. Smile Men i det siste har jeg også begynt å kjenne lukter som minner meg om ting og hendelser. Men en spesiell parfyme var jo solide bevis da. Very Happy
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 10:34 pm

Eva skrev:
Det gjelder også besøkende i fra den andre siden.. Ikke alltid moro når de leker med å svitsje mellom kanalene uten at du har rørt fjernkontrollen..
Det har forekommet her, men det var min kusine som aldri ble klok på fjernkontrollen da hun levde..

Very Happy

lol! lol! Det var nå litt moro da synes jeg, ingen tvil om hvem det var heller. lol!
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeLør Apr 12, 2008 11:37 pm

Uff, noen ganger glemmer jeg hvilke tråder som er lukket!
Men du har ikke langt igjen, nå!
Blir deiligt å få et troll inn! geek
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeSøn Apr 13, 2008 2:42 pm

Det går bra Viljesterk, man glemmer seg av noen ganger.. Bare å taste i vei.. lol!
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeSøn Apr 13, 2008 5:03 pm

Må innrømme at det har gått litt sport i dette, å komme seg inn "snøggast råd" lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitimeSøn Apr 13, 2008 5:06 pm

Hi-hi!
Kjenner godt den fornemmelsen! I love you
Til Toppen Go down
Sponsored content





En sjel på vandring Empty
PosteTema: Re: En sjel på vandring   En sjel på vandring Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
En sjel på vandring
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Dikt og Sitater-
Gå Til: