Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Kryssord

Go down 
+4
Eva
liluth
Ma Donna
Halkatla
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira


Antall Innlegg : 62
Age : 66
Location : Vestlandet
Registration date : 15.12.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 2:05 am

liker kryssord,og da jeg skulle prøve linken, fikk jeg opp "du er ikke innlogget"! Hæ....?Må man virkelig være medlem i allt mulig for å teste ut..? Mad
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 11:14 am

Testet ut linken, og dersom du ser på venstre side, er det en blå stripe der det står "Prøv våre kryssord". Der kan du prøve ut 6 forskjellige demokryssord. Prøv det som heter krasjkryss... Må litt tenking til der.. Ellers er det gratis å være medlem, men betalende medlemmer får tilgang til flere kryssord.
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Okt 30, 2008 5:50 pm

Jeg lærte tidlig å løse kryssord, det var min tålmodige far som lærte meg det. Senere da jeg ble flinkere så mobbet jeg ham litt og sa at det var juks å bruke kryssordbok..nå har jeg arvet alle kryssordbøkene. Laughing
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 20, 2008 12:38 pm

Nana-nana-nana... Jeg har vunnet! Fikk mail om at jeg har vunnet vinterCrocs.. Så da har jeg spart inn det jeg har betalt for å være gullmedlem... Hehe.. cool
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 20, 2008 2:45 pm

Grattis! happy
Jeg er ikke misunnelig altså.. over hodet ikke..snufs Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 20, 2008 3:17 pm

Haha... Nei jeg ser det.... lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 20, 2008 4:03 pm

He he..bare tullet. Er det pels på vintercrocksene? Inni hullene, ja for det er jo mange hull i crock`ene..kan bli litt gjennomtrekk da. Laughing
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 1:20 am

Tror det er pelsfor inni dem... Det lille jeg har sett av bilder. De er jo ikke verdens vakreste sko akkurat. Laughing
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk


Antall Innlegg : 226
Age : 49
Registration date : 16.03.2008

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 1:07 am

Hæ, crocks med pels? Høres merkelig ut i mine ører lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 4:23 am

Fant en link: http://www.kjendis.no/

De var nå ikke så ille som jeg hadde trodd..
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 2:07 pm

Fra kryssord til pels inni ja. Hmm joda ser sammenhengen der og. Det blir kaldt folk trekker seg inn i de varme stuer. Elsker kryssord jeg og på Norsk og på Tysk, men er litt flinkere på Tysk enda, ettersom det er mye sommer her i Vestfold lol!
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 3:54 pm

Haha... Dersom du leser litt bakover i tråden så ser du sammenhengen mellom kryssord og Crocs med pelsfor. Jeg har nemlig vunnet det i en kryssordkonkurranse. cool
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 5:07 pm

Jeg er fæl til å herpe tråder, men nå hører disse skoene med ettersom det var en premie som Halkatla vant ( jeg er med andre ord helt uskyldig denne gang..). happy
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 27, 2008 3:02 pm

Joda jeg så at du vant og gratulerer så mye med det. Vi har jo alle et annet syn på ting, i alla fall vi som er her skulle jeg tro. Syntes derfor det var morro og se det på en alternativ måte lol!
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 27, 2008 8:00 pm

Haha.. Sånn å forstå...
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 28, 2008 3:18 pm

Ja fantasien er i orden skulle jeg tro så det er vel ikke der det mangler på og løse kryssord, tror heller det er problem at jeg ikke har klisterhjærne slik at alt blir hengende så lenge at jeg kan huske alt når jeg har bruk for det. study
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kryssord - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kryssord   Kryssord - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kryssord
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Nett-tips-
Gå Til: