Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Tall

Go down 
5 posters
AvInnlegg
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Tall Empty
PosteTema: Tall   Tall Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 3:34 am

Oddetall !
Maskuline,aggresive.

Partall!
Feminine,rolige og respektive.

0 !
Ikke værend,evighet.
En klokke står ikke stille og er derfor ikke værend. En ring tillhører evighet fordi den ikke begyner og ikke slutter, så burde den vare i en evighet.
Tarotkortet er narren

1 Very Happy
Essens,identitet,likhet,eksistens,konservering,generell harmoni,fred og ro,nye begynelser,nye hendelser,nytt potensiale,personlige evner,kreativitet,det i ndividuelle, positivitet.

Antropologien handler om andre,men handler også i stor grad om oss selv. Antropologiske studier kan gi oss et speil,et vindu,et motbilde eller en kontrast som gjør det mulig for oss å reflektere over vår egen tilværelse på en ny måte. Antropologi betyr læren om mennesket.Begrepet brukes i Norge vanligvis om kvalitative og holistiske studier av samfunn og kultur,men brukes også i noen tilfeller om mer biologisk orienterte studier av menneskeheten. Jeg bruker det lol!
Hvis noen drømmer om dette tallet er det mulig at en har et ønske om og komme på 1. plass. Enten det gjelder jobb eller privat. Eller et ønske om å få en god selvfølelse.
Tarotkort er Magikeren.

2 Very Happy Very Happy
Kontraster,splittelse,atskillelse,forvirring,forandring,balanserer energi,varsomhet,natur, fantasien,romantikk,kjærester,partnerskap,kjærlighet,fred.
Jeg fobinder tallet 2 med kjæreste og venner først og fremst. Men også foreldre er 2 personer. Tenk bare på symbolet på gifteringer som smelter inn i hverandre.
Tarotkort er Ypperste prestinne

3 Very Happy Very Happy Very Happy
Sublime mysterier,saturn,oddetall,guddommeligheter,verdens sjel og menneskets ånd, meditasjon,helhet (begynelse,mitte og slutt), kreativitet,aktivitet,resultat,ambisjon, kontroll,autoritet over andre,bevegelse fremover,vekst,fruktbarhet,hell.
Et magiskt tall uten tvil. Ser vi på eventyr så dukker dette tallet mangfoldig opp. Per,pål og espen askeladd. De tre bukkene bruse o.l. Men det sies også at alle gode ting er ttre. For ikke å glemme når et par får sin første baby.
Tarotkort er keiserinnen

4 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Roten til alt,jupiter,elementene,årstidene,vindene,,grunnlag,base,struktur,stabilitet, hvile,helse,å overkomme noe.
Vi har fire årstider og fire elementer. Det sies at fire øyne ser mer en to,eller fire ører hører mer en to.
Tarotkort er Keiseren

5 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Er altet,mars,sansene,pentagrammet,hemmer onde krefter,handling,energi,konflikt, opposisjon,komunikasjon,impulsivitet,bevegelse,fart.
Tarotkort er Ypperste Presten

6 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Det heldige tallet,solen,elementene,hexagrammet,hell og tilfeldighet,godhet,luksus, kjærlighet,vennskap,penger,kunst,helse,hengivenhet,hjemmet,glede.
Jeg var så heldig og mota en sms som beskriver det meste her: Hvis livet var et spill, og du var terningen skulle jeg gi deg et kyss, rulle deg rundt på bordet og håpe på 6.
Tarotkort er De Elskende

7 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Mektig i godt og ondt,venus,tallet for kosmos, hellighet, spiritualitet, mytisme, fantasi, tankekraft og klarsyn,hemmeligheter,reise,forandring,intuisjon,en månefase varer i 7 dager.
Tarotkort er vognen

8 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Styrke,merkur,perfeksjon,karma,stabilitet,intensitet,ensomhet,sjulte følelser,intiosjoner, sykehus,helse,langvarig sykdom,stor suksess eller tap.
Tarotkort er Rettferdighet

9 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tre ganger tre,månen,trippelkraft,hellig,prestasjoner,mot,fullendelse,spiritualitet,god å bruke i alle magiske formler,medfølelse,hjelpe andre.
Tarotkort er Eremitten

10 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Tilbakevending til helheten.
Tarotkort er skjebnehjulet

11 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Styrke,fotball,løve,overvinne,inspirasjon.
Tarotkort er styrke

12 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Åndelig og jordisk orden,tolv måneder i året,dag og natt er tolv timer lange.
Tarotkort er Den Hengte Mann

13 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Antall esbater i ett år,hell,ulykke,lykke
Fredag den 13 forklarer hvorfor det står ulykke og lykke
Tarotkort er Døden

14 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Balanse,energi,nye energier,motsetninger,neutralisering
Tarotkort er Måtehold

15 Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Hell,lykke,stabilitet,materielle ting.
Tarotkort er Djevelen

28
Månen

101
Fruktbarhet
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 3:22 pm

Wow!
Hvor du bare kan! cheers
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeFre Okt 31, 2008 6:17 pm

Det var mye interessant å lese her.
Jeg liker numerologi og er en 3`er, og det tallet dukker opp overalt. Jeg bor i nr 3, mitt postnr. er sammenlagt 3 og sammenlagt er mitt telefonnr. 3. Bankkortnr. mitt sammenlagt er 3..phuu..føler jeg får en overdose 3. Laughing
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeLør Nov 01, 2008 3:33 pm

Og jeg er Døden, født den 13... i 3... på en fredag. Skikkelig ulykkesbarn med andre ord. lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeSøn Nov 02, 2008 8:11 pm

Mitt tall er 6, og har The Lovers som livskort..

Mitt telefonnummer har 4 sekstall.. affraid

Er født den 13, og har flytta 13 ganger..

lol!
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeTir Nov 04, 2008 4:07 pm

Nei Halkatla !

Døden !
Dette er bare min egen tydning på dette kortet. Kortet symboliserer at noe tar slutt, men det er jo greit og kvitte seg med laster og da. Du har i alla fall evnen til å kvitte deg med alt som ikke er bra for deg,det er det ikke alle som klarer like lett !!! Kortets plassering på det( kabbala) livets tre er vei nr.24 mellom Tifereth og Netzach.
Sefirot :
Sefirot 7, Netzach-seier
Dyd :Uselviskhet
Last :Lyst,Ukyshet
Referanse : hofter og ben
Kalles : Den syvende sti er kalt den okulte intelligens fordi den er de intelektuelle dyders strålende herlighet. Oppfattet av intellektets øyne og tronens kontemplasjoner.
Erkenengel : Haniel
Spirrituelle opplevelse :Visjonen av skjønnhetens triumpf
Jordisk chakra : Nogah, venus
Tarot : De fire syvere

sfirot 6 ,Tifaret-skjønnhet
Dyd : Hengivenhet til det store arbeid
Last . Stolthet
Referanse : Brystet
Kalles : Den sjette sti kalles den formiddlende inteligens, fordi den mangfoldiggjøres innflytelsen fra utstrømmingen. Den leder innflytelsen til alle innvielsesreservoarer den er tillknyttet.
Ekenengel : Rafael
Spirrituel opplevelse : Visjonen av tingens harmoni,korsfestelsens mysterier
Jordisk chakra : Shemesh,solen
Tarotkort : De fire seksere

Golden Dawn betegnelse på kortet døden er " De store omdanneres barn.Herre over dødens porter"
Står for fødsel av nye ideer og muligheter.

Håper dette ikke blir for personlig. Jeg takker mine for at jeg ikke er mann og at jeg er hetro. lol!
I love you
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeTir Nov 04, 2008 11:06 pm

Oj.. Tusen takk for tolkning. Dette var spennende. Egentlig visste jeg jo at Døden står for endringer. Kan du lage en enda mer personlig tolkning dersom du får hele fødselsdatoen? Rolling Eyes
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 7:16 pm

Halkatla prøvekaniner er bestandig velkommen, men gir ingen garanti for at det fungerer.
Jeg har heller ikke greid og finne den helheten jeg ønsker enda, og befinner meg midt ut på et hav av information som jeg prøver og finne dybden og helheten i.
Eva du har fine tall synes jeg. Men så er det jo bare koselige mennesker og treffe her og da Very Happy .
Til Toppen Go down
Sponsored content





Tall Empty
PosteTema: Re: Tall   Tall Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Tall
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Infobank :: Symbolikk-
Gå Til: