Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru

Go down 
+4
Liana
Ma Donna
fiona
Illumine
8 posters
AvInnlegg
Illumine
Admin
Admin
Illumine


Antall Innlegg : 55
Registration date : 14.08.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 7:10 pm

Syns dere at folk burde være over 18 år for å være med på alternative forum og prøve forskjellige ting som pendulering, tarot ol.?
kansje 16 år? 15? 14? Eller er det det samme?
og hvorfor synest dere det? Smile

Mvh Administrator Illumine
Til Toppen Go down
https://amrita.norwegianforum.net
Gjest
Gjest




"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 7:17 pm

Jeg vet nesten ikke.
Personlig så trives jeg best når jeg får diskutere og utveksle erfaringer med voksne mennesker, men det er meg da. Wink
Det blir litt mere seriøst da. Har erfart på slike forum, at det lett blir litt useriøst og litt "leke hekse" når det blir mange 14-15 åringer.
Ikke meningen å være negativ til tenåringene altså. Wink

Men som sagt, jeg personlig syns det er best å få utveksle erfaringer og få råd av voksne og seriøse brukere.
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 7:25 pm

Fra 16 år er nok greit, men egentlig er det vanskelig å bedømme.
Selv kjenner jeg ei på 16 år som er brennende interessert i dette, og
som samtidig er veldig seriøs.
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeMan Okt 08, 2007 8:16 pm

Jeg ble selv interessert da jeg var 12-13 år! Men der finnes steder for unge mennesker og jeg har nå (som 43 åring) lyst til litt mer seriøse sider! Tror kanskje det kan bli litt farlig å lukke inn for unge mennesker( for de unges skyld)!
Til Toppen Go down
Liana
Nykommer
Nykommer



Antall Innlegg : 5
Registration date : 09.10.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeTir Okt 09, 2007 9:32 pm

Synes vel ikke det skal være 18 års grense.
Mange oppdager at det er noe mer når de er unge, gjorde det selv, men det var før internett tiden. Jeg synes det er flott at de har et sted idag å hente informasjon om det som interreserer dem og at de har muligheten til å stille spørsmål om de lurer på noe.
Noe lek og useriøsitet blir det jo med unge mennesker, får bare overse tull og tøys.
De fleste forum har vel 13 års grense, hva er påenget ? De som er under 13 og interresert trykker så klart på knappen der det står at de er over 13 så de får åpnet konto, så det er kanskje litt vanskelig å ha kontroll på om brukere faktisk er over alders grensen.
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Alder ?   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeLør Des 08, 2007 2:46 am

Min erfaring fra arbeidslivet og livet generellt, er at den beste harmonien og flyten kommer når det er en god mix, både når det gjelder alder og kjønn. Derfor tror jeg ikke aldersgrense er av det gode, såfremt ikke forumet bare blir bestående av tenåringer da. Men det tror jeg det er liten sjanse for. Når forumet er blandet vil de yngre antagelig bli mer reflekterte og de mer voksne kanskje ikke så satt.

Men dette forumet er nytt og forhåpentligvis vil det komme både flere unge og flere godt voksne, og forhåpentligvis noen flere menn også Smile

For å utvikle oss trenger vi allsidig "input".
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeLør Des 08, 2007 4:03 pm

happy
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeSøn Des 09, 2007 12:58 am

Jeg er ikke så veldig glad i aldersgrenser, dessuten så er det jo lett for en ungdom å lyge på alderen for å komme inn på et forum. Vi kan alle lære noe av hverandre uansett alder. Smile
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeSøn Des 09, 2007 1:12 am

liluth skrev:
Jeg er ikke så veldig glad i aldersgrenser, dessuten så er det jo lett for en ungdom å lyge på alderen for å komme inn på et forum. Vi kan alle lære noe av hverandre uansett alder. Smile

Enig, og uansett s[ vil vel ikke et forum som dette oversv;mmes av ungdommer.... Cool
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeTir Jan 22, 2008 2:18 pm

Jeg fikk mine første tarot kort da jeg var 15 år i gave,fikk også en tarot bok av en venn i gave. Fordi jeg hadde intresse og nyskjerrighet mot alternative. Drev endel med det i starten. Men hadde et opphold på flere år hvor det holdt på med andre ting.. Det at folk viser interesse for alternative synes jeg er helt greit uansett alder.
Til Toppen Go down
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitimeTir Jan 22, 2008 2:19 pm

liluth skrev:
. Vi kan alle lære noe av hverandre uansett alder. Smile

Helt enig med deg i dette Liluth! flower
Til Toppen Go down
Sponsored content





"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Empty
PosteTema: Re: "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru   "Aldersgrense" for å være med på alternativve foru Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
"Aldersgrense" for å være med på alternativve foru
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Julegaver til dem som "ser"

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Åpen Linje-
Gå Til: