Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Flott sted

Go down 
+4
liluth
Hege
Ma Donna
fiona
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 1:55 am

Razz Ok, du få ta fri resten av kvelden! God bedring! Very Happy
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 2:39 am

Vi får vel prøve og være aktive her også, vi er jo
en fin liten gjeng her inne. Smile
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 2:42 am

Det er vi. Desverre har jeg ikke så god anledning til å delta så mye selv her. Har jo to egne forum å holde i gang. Men jeg er her, eller dukker plutselig opp, og noen av dere trenger hjelp til noe. Smile
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 9:25 am

Flott at du også kom etter Shanti, ja det er en flott gjeng der inne, og det er det her også. Og kanskje kan vi lokke noen derfra inn hit også... Jeg er slik at jeg trenger litt variasjon, en rastløs person med andre ord, men jeg er ikke så flink til å starte nye tråder. Skal skjerpe meg litt på det området. Laughing
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 10:11 am

Shanti skrev:
Jeg er der inne, bare spør Liluth.. Men det går veldig tregt når jeg skal logge meg inn, lese innlegg og poste svar.
Fikk en fin velkomst, og mange engasjerte brukere. Håper det blir bedre med innloiggingen i morgen..

Fint er det her også, og er det noe vi som brukere kan gjøre for å få opp aktiviteten? scratch

Det har gått veldig tregt den siste uken, men det er pga noe med serveren til de som eier forumoppsettet. Admin har en dialog med de, og det blir bedre snart.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 5:02 pm

Hei

Skjønner at Hege har mye å gjøre med to egne forum. Var inne å tittet men er ikke aktiv jentejeger selv om jeg har jegerprøven.. Embarassed

Jeg er aktiv til vanlig, men nå er jeg syk og da tar jeg det litt med ro. Er med i to andre forum hvor jeg blant annet er mod. adm og har noen grupper jeg følger opp. Er også med i en filosof gruppe hvor jeg skal skrive ferdig en artikkel som skal publiseres i uke 52.

Div små forum er jeg med i også, men ikke aktiv i og med at en to nye innlegg/svar er for dårlig i løpet av noen dager.

Jeg liker å kunne stikke innom et forum bare for å tøyse og tulle litt når dagene er tunge eller at man er syk.

Driver også egen blogg og er NIB fotograf med lang pause grunnet serverproblemer, men det er vel på tide å komme seg ut før mørketiden tar helt hånd om her.

Nettby er jeg med i to grupper, men det er ikke noe som er et press eller ork. Man tar ettersom dagsformen er..

Det å starte et innlegg er ikke farlig, Liluth! Jeg gir deg et forsiktig spark bak så finner du sikkert noe å skrive om!

Men jeg kommer sterkere tilbake for vi er en fin gjeng her, ingen tvil om det. Det er ikke alle forum som godtar at brukere reklamerer og legger ut link til andre forum. Skal vel stå i regelverket tenker jeg..

Virgo, hva sier ledelsen til at for eksempel at vi legger inn en link der til Amrita? Kanskje jeg må sjekke reglene scratch
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 5:37 pm

Bra at du sparker meg i gang Shanti, jeg trenger det av og til. Jeg prøver å være aktiv på alle stedene jeg vanker, men sliter litt med dårlig samvittighet av og til. Nettby er jeg litt lei av for tiden pga alle problemene de har der inne, spesielt når mange er pålogget, men jeg må jo innom hver dag fordi jeg er med i styret i en av gruppene der..

Mener det sto i reglen på Hjørnet at det ikke er lov å reklamere for andre grupper, men kanskje jeg tar feil..

God bedring til deg! sunny
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 5:55 pm

Uff... Nå surrer det litt for meg! (Lager mat og skriver samtidig)

Jeg ville skrive en god bedring hilsen til dere alle!
Men av en eller annen mystisk årsag landet den under "Åpen linje", men hva gjør det? Dere ser den sikkert likevel!
Klem fra meg Laughing Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 6:36 pm

Ja da, alle masekopper Laughing , nå har jeg meldt meg inn, så får vi bare håpe at jeg kan følge med vedr. innlegg!
lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 8:18 pm

Har vi masa? affraid

Ert,ert! Bra du er med... Jeg liker å veksle mellom litt her og litt der.

Det er store problemer på Nettby.. I sommer skfta VGB over til en ny server og at vi skulle få så mye bedre muligheter. 4 mnd etter sliter man ennå med å logge seg inn, svare på kommentarer og masse annet tull...

Nå har visst Nettby også fått så mye av de samme tullene så jeg vet ikke når VG retter opp de problemene. Folk orker ikke mer og går andre steder.. Så forstår at du blir lei Nettby, er jo med i styret i gruppa.. Men jeg sjekker innom tidlig morgen eller sent på natt...

Ønsker deg en riktig god bedring Liluth og til meg selv takk! he, he. Men tok 600 mg IBUX så letta det i hodet i allefall.

Men flott at MaDonna er inne. Jeg vil ikke glemme av denne forumet for den har en flott forumstil.. lol!

En fin kveld til dere alle sammen! cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 8:57 pm

Ja, vi må ikke glemme Amrita heller! Tror nok at vi kan få dette opp å stå også!
Jeg syns det er bra å litt å bytte på!

Ps. Har tent et lys for oss alle! farao
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 8:59 pm

Ja, nå er hele gjengen samlet snart, så bra! Smile

Takk MaDonna, så snill du er... I love you
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 14, 2007 7:39 pm

Ja gjengen samles, og det er bra. Skal selvsagt ikke svikte dette forumet, koselig her også. rendeer


Sist endret av den Tor Nov 15, 2007 6:57 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 6:47 pm

Bra at du ikke svikter Liluth! lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTor Nov 15, 2007 6:59 pm

Neida jeg skal nok stikke innom her og alle andre steder jeg er medlem, men min rastløse natur må ha litt variasjon av og til.. Smile
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2007 11:40 pm

Ma Donna skrev:
Ja da, alle masekopper Laughing , nå har jeg meldt meg inn, så får vi bare håpe at jeg kan følge med vedr. innlegg!
lol!

Det gikk utrolig fort for meg å få lov til å komme inn! Jeg bare satt å måbte!
Derinne er der i hvertfall aktivitet!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 20, 2007 3:59 pm

Ma Donna skrev:
Ma Donna skrev:
Ja da, alle masekopper Laughing , nå har jeg meldt meg inn, så får vi bare håpe at jeg kan følge med vedr. innlegg!
lol!

Det gikk utrolig fort for meg å få lov til å komme inn! Jeg bare satt å måbte!
Derinne er der i hvertfall aktivitet!

Ja, vi er til tider hyperaktive. happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 20, 2007 5:15 pm

Og jeg nærmer meg 200 innlegg! Spenende! cheers
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 20, 2007 7:08 pm

Ma Donna skrev:
Og jeg nærmer meg 200 innlegg! Spenende! cheers

Da sender du en pm til admin, så kommer du inn i det alterative hjørnet. Wink
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeTir Nov 20, 2007 7:32 pm

Gleder meg veldig! Er sååååååååååååååå nysgjerrig! bounce
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 21, 2007 12:53 pm

Jeg også har søkt så får vi se! Men dilter nok etter! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 11:09 am

Trives dere på Hjørnet, jenter?
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:24 pm

cheers Trives kjempegodt. flower
Til Toppen Go down
fiona
Superaktiv
Superaktiv
fiona


Antall Innlegg : 104
Registration date : 05.09.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:46 pm

JA Virgo, helt topp forum er det! Nå blir du ikke kvitt oss igjen.. hehe

flower flower flower flower flower flower flower
Til Toppen Go down
http://www.peom.no
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitimeOns Des 05, 2007 9:16 pm

*kremt* ..ehh..har alle sammen flyttet over til det forumet?

Halloo...? hallo..?..hallo..?..hallo....allo...

Veldig ekko her inne..

Razz
Til Toppen Go down
Sponsored content





Flott sted - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Flott sted   Flott sted - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Flott sted
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Flott sted med eget forum!
» Flott side om steiner og krystaller

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Nett-tips-
Gå Til: