| Flott sted | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Hege Admin
Antall Innlegg : 268 Registration date : 09.10.2007
| |
| |
fiona Superaktiv
Antall Innlegg : 104 Registration date : 05.09.2007
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 2:39 am | |
| Vi får vel prøve og være aktive her også, vi er jo en fin liten gjeng her inne. | |
|
| |
Hege Admin
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 2:42 am | |
| Det er vi. Desverre har jeg ikke så god anledning til å delta så mye selv her. Har jo to egne forum å holde i gang. Men jeg er her, eller dukker plutselig opp, og noen av dere trenger hjelp til noe. | |
|
| |
liluth Superaktiv
Antall Innlegg : 539 Age : 76 Location : Bergen Registration date : 12.09.2007
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 9:25 am | |
| Flott at du også kom etter Shanti, ja det er en flott gjeng der inne, og det er det her også. Og kanskje kan vi lokke noen derfra inn hit også... Jeg er slik at jeg trenger litt variasjon, en rastløs person med andre ord, men jeg er ikke så flink til å starte nye tråder. Skal skjerpe meg litt på det området. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 10:11 am | |
| - Shanti skrev:
- Jeg er der inne, bare spør Liluth.. Men det går veldig tregt når jeg skal logge meg inn, lese innlegg og poste svar.
Fikk en fin velkomst, og mange engasjerte brukere. Håper det blir bedre med innloiggingen i morgen..
Fint er det her også, og er det noe vi som brukere kan gjøre for å få opp aktiviteten? Det har gått veldig tregt den siste uken, men det er pga noe med serveren til de som eier forumoppsettet. Admin har en dialog med de, og det blir bedre snart. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 5:02 pm | |
| Hei Skjønner at Hege har mye å gjøre med to egne forum. Var inne å tittet men er ikke aktiv jentejeger selv om jeg har jegerprøven.. Jeg er aktiv til vanlig, men nå er jeg syk og da tar jeg det litt med ro. Er med i to andre forum hvor jeg blant annet er mod. adm og har noen grupper jeg følger opp. Er også med i en filosof gruppe hvor jeg skal skrive ferdig en artikkel som skal publiseres i uke 52. Div små forum er jeg med i også, men ikke aktiv i og med at en to nye innlegg/svar er for dårlig i løpet av noen dager. Jeg liker å kunne stikke innom et forum bare for å tøyse og tulle litt når dagene er tunge eller at man er syk. Driver også egen blogg og er NIB fotograf med lang pause grunnet serverproblemer, men det er vel på tide å komme seg ut før mørketiden tar helt hånd om her. Nettby er jeg med i to grupper, men det er ikke noe som er et press eller ork. Man tar ettersom dagsformen er.. Det å starte et innlegg er ikke farlig, Liluth! Jeg gir deg et forsiktig spark bak så finner du sikkert noe å skrive om! Men jeg kommer sterkere tilbake for vi er en fin gjeng her, ingen tvil om det. Det er ikke alle forum som godtar at brukere reklamerer og legger ut link til andre forum. Skal vel stå i regelverket tenker jeg.. Virgo, hva sier ledelsen til at for eksempel at vi legger inn en link der til Amrita? Kanskje jeg må sjekke reglene |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 5:37 pm | |
| Bra at du sparker meg i gang Shanti, jeg trenger det av og til. Jeg prøver å være aktiv på alle stedene jeg vanker, men sliter litt med dårlig samvittighet av og til. Nettby er jeg litt lei av for tiden pga alle problemene de har der inne, spesielt når mange er pålogget, men jeg må jo innom hver dag fordi jeg er med i styret i en av gruppene der.. Mener det sto i reglen på Hjørnet at det ikke er lov å reklamere for andre grupper, men kanskje jeg tar feil.. God bedring til deg! | |
|
| |
Ma Donna Helgen
Antall Innlegg : 1879 Age : 60 Location : Vest-Agder Registration date : 06.09.2007
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 5:55 pm | |
| Uff... Nå surrer det litt for meg! (Lager mat og skriver samtidig) Jeg ville skrive en god bedring hilsen til dere alle! Men av en eller annen mystisk årsag landet den under "Åpen linje", men hva gjør det? Dere ser den sikkert likevel! Klem fra meg | |
|
| |
Ma Donna Helgen
Antall Innlegg : 1879 Age : 60 Location : Vest-Agder Registration date : 06.09.2007
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 6:36 pm | |
| Ja da, alle masekopper , nå har jeg meldt meg inn, så får vi bare håpe at jeg kan følge med vedr. innlegg! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 8:18 pm | |
| Har vi masa? Ert,ert! Bra du er med... Jeg liker å veksle mellom litt her og litt der. Det er store problemer på Nettby.. I sommer skfta VGB over til en ny server og at vi skulle få så mye bedre muligheter. 4 mnd etter sliter man ennå med å logge seg inn, svare på kommentarer og masse annet tull... Nå har visst Nettby også fått så mye av de samme tullene så jeg vet ikke når VG retter opp de problemene. Folk orker ikke mer og går andre steder.. Så forstår at du blir lei Nettby, er jo med i styret i gruppa.. Men jeg sjekker innom tidlig morgen eller sent på natt... Ønsker deg en riktig god bedring Liluth og til meg selv takk! he, he. Men tok 600 mg IBUX så letta det i hodet i allefall. Men flott at MaDonna er inne. Jeg vil ikke glemme av denne forumet for den har en flott forumstil.. En fin kveld til dere alle sammen! |
|
| |
Ma Donna Helgen
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 8:57 pm | |
| Ja, vi må ikke glemme Amrita heller! Tror nok at vi kan få dette opp å stå også! Jeg syns det er bra å litt å bytte på! Ps. Har tent et lys for oss alle! | |
|
| |
fiona Superaktiv
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 13, 2007 8:59 pm | |
| Ja, nå er hele gjengen samlet snart, så bra! Takk MaDonna, så snill du er... | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Flott sted Ons Nov 14, 2007 7:39 pm | |
| Ja gjengen samles, og det er bra. Skal selvsagt ikke svikte dette forumet, koselig her også.
Sist endret av den Tor Nov 15, 2007 6:57 pm, endret 1 gang | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Tor Nov 15, 2007 6:47 pm | |
| Bra at du ikke svikter Liluth! |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Flott sted Tor Nov 15, 2007 6:59 pm | |
| Neida jeg skal nok stikke innom her og alle andre steder jeg er medlem, men min rastløse natur må ha litt variasjon av og til.. | |
|
| |
Ma Donna Helgen
| Tema: Re: Flott sted Søn Nov 18, 2007 11:40 pm | |
| - Ma Donna skrev:
- Ja da, alle masekopper , nå har jeg meldt meg inn, så får vi bare håpe at jeg kan følge med vedr. innlegg!
Det gikk utrolig fort for meg å få lov til å komme inn! Jeg bare satt å måbte! Derinne er der i hvertfall aktivitet! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 20, 2007 3:59 pm | |
| |
|
| |
Ma Donna Helgen
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 20, 2007 5:15 pm | |
| Og jeg nærmer meg 200 innlegg! Spenende! | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Ma Donna Helgen
| Tema: Re: Flott sted Tir Nov 20, 2007 7:32 pm | |
| Gleder meg veldig! Er sååååååååååååååå nysgjerrig! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Ons Nov 21, 2007 12:53 pm | |
| Jeg også har søkt så får vi se! Men dilter nok etter! |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Flott sted Fre Nov 30, 2007 11:09 am | |
| Trives dere på Hjørnet, jenter? |
|
| |
liluth Superaktiv
| |
| |
fiona Superaktiv
| Tema: Re: Flott sted Fre Nov 30, 2007 12:46 pm | |
| | |
|
| |
Hege Admin
| Tema: Re: Flott sted Ons Des 05, 2007 9:16 pm | |
| *kremt* ..ehh..har alle sammen flyttet over til det forumet? Halloo...? hallo..?.. hallo..?.. hallo.... allo...Veldig ekko her inne.. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Flott sted | |
| |
|
| |
| Flott sted | |
|