| forum skryt ;-) | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Lysira Aktiv
Antall Innlegg : 62 Age : 67 Location : Vestlandet Registration date : 15.12.2007
| Tema: forum skryt ;-) Fre Des 21, 2007 4:56 pm | |
| Hei,jeg har ikke noe spørsmål, ville bare si at dette er det absolutt det fineste forummet JEG har sett.Så ordentlig, og behagelige farger. Bare så synd det er så stille her. Noen forum kan være litt for stor og for mye aktivitet, slik at om man har vært borte noen dager,så er det så mye å lese at man på en måte "mister tråden". For jeg liker å gjøre litt andre ting,og å ha et liv utenom å være på nett også.. Men jeg håper dette forumet tar seg opp litt,blir litt mere aktivitet her,for litt synd om det dør helt ut. Som jeg så i en annen tråd her, ble nevnt at administratorer burde være mer aktiv,og det er jeg enig i. Men også medlemmene, hvordan kan man bygge opp et forum om man fyker til så mange..?Men jo mere medlemmer, jo mere folk til å bidra..Men ikke lett å få medlemmer når liten aktivitet, derfor man går til flere,og andre forum..uff.. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: forum skryt ;-) Lør Des 22, 2007 9:35 pm | |
| Tror mange av oss har hatt mye å styrt med i høst. Julestria har jo krevd sitt, men tror nok at det kan ta seg opp igjen etter jul... |
|
| |
liluth Superaktiv
Antall Innlegg : 539 Age : 76 Location : Bergen Registration date : 12.09.2007
| Tema: Re: forum skryt ;-) Søn Des 23, 2007 3:33 pm | |
| Joda vi medlemmer må også være aktive, klart det. Men jeg er nå slik at jo flere forumer jeg har å velge mellom ,jo mer aktiv blir jeg faktisk. Det høres vel rart ut, men min rasløse natur må ha litt variasjon.Sånn er jeg bare.. | |
|
| |
Ma Donna Helgen
Antall Innlegg : 1879 Age : 60 Location : Vest-Agder Registration date : 06.09.2007
| Tema: Re: forum skryt ;-) Man Des 24, 2007 2:05 pm | |
| - liluth skrev:
- Joda vi medlemmer må også være aktive, klart det. Men jeg er nå slik at jo flere forumer jeg har å velge mellom ,jo mer aktiv blir jeg faktisk. Det høres vel rart ut, men min rasløse natur må ha litt variasjon.Sånn er jeg bare..
Jeg er enig med deg Liluth! Men jeg tror også at vi vil bli mere aktive etter jul og nyttår er overstått! Høytider tar altid mere av vores tid enn ellers i året! F.eks. så lager jeg veldig mye pålegg selv og det tar tid, så er der rengjøringen den tar også ekstra tid! Samtidig er der mange som er syke på denne tid! Så jeg er SIKKER på at der blir mere aktivitet! | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: forum skryt ;-) Ons Jan 16, 2008 11:28 pm | |
| Nå er vi i midten av januar og jeg håper vi alle begynner å våkne litt til live her inne Jeg liker forumet så godt, og alle dere som er her at jeg klamrer meg optimistisk fast og håper forumet livner til igjen. Jeg skal ta meg selv kraftig i nakken og riste liv i meg selv i allefall. | |
|
| |
fiona Superaktiv
Antall Innlegg : 104 Registration date : 05.09.2007
| Tema: Re: forum skryt ;-) Tor Jan 17, 2008 12:18 am | |
| *rister sammen med Liluth* Liker meg også godt her. | |
|
| |
Hege Admin
Antall Innlegg : 268 Registration date : 09.10.2007
| Tema: Re: forum skryt ;-) Tor Jan 24, 2008 1:01 am | |
| Det blir mer liv fra nå av! *sjefsavgjørelse* | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: forum skryt ;-) Tor Jan 24, 2008 1:29 am | |
| Bra at noen tar en avgjørelse.. | |
|
| |
Hege Admin
Antall Innlegg : 268 Registration date : 09.10.2007
| Tema: Re: forum skryt ;-) Tor Jan 24, 2008 1:36 am | |
| Ny sjefsavgjørelse: Admin tar kvelden. Sees i morgen en gang.
Sist endret av den Tor Jan 24, 2008 1:45 am, endret 1 gang | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: forum skryt ;-) Tor Jan 24, 2008 1:44 am | |
| God natt til deg og alle andre som skal sjekke innsiden av øyelokkene. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: forum skryt ;-) | |
| |