Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Mellom to verdnert av Sylvia Browne.

Go down 
+3
Heidi
Elin
Bella
7 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeOns Jan 09, 2008 12:18 pm

Noen flere som har lest denne? Hun har en veldig behagelig måte å fortelle og skrive på. Likte denne boken av henne godt. Har ikke fått lest så mange andre bøker av henne enda. Hun har vært klarsynt hele livet og har mye erfaringer og fine syn på ting. Spennede å lese om livet hennes. Anbefaler denne boken til andre! Smile
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeTor Jan 10, 2008 8:58 pm

Har ikke lest den - men holderpå med "Livet på den andre siden". Den er også utrolig fascinerende happy Den handler om "hjemme", som er der vi hører hjemme når vi ikke er på jorda. Har også liggende "klarsynt" som jeg skal lese etterpå.

Jeg har ganske mange lydbøker av Sylvia Brown, og hun er absolutt like behagelig når hun snakker.

Sylvia Brown anbefales på det varmeste av meg også!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeTor Jan 10, 2008 9:36 pm

Elin skrev:
Har ikke lest den - men holderpå med "Livet på den andre siden". Den er også utrolig fascinerende happy Den handler om "hjemme", som er der vi hører hjemme når vi ikke er på jorda. Har også liggende "klarsynt" som jeg skal lese etterpå.

Jeg har ganske mange lydbøker av Sylvia Brown, og hun er absolutt like behagelig når hun snakker.

Sylvia Brown anbefales på det varmeste av meg også!

jeg hørte henne når henne drev med reading av folk på hayhaouse.com henne er en veldig varm og jordnær person. Spennede å høre henne har gitt ut lydbøker,det vil jeg absoulutt få tak i. Smile
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeTor Jan 10, 2008 11:11 pm

Jeg har bestilt alle mine lydbøker fra hayhouse.com. Har mange forskjellige. Reine lydbøker der hun "leser" boka si, noen er foredrag som er tatt opp med publikum til stede. Jeg liker disse best Smile. Og på noen er det også ledete meditasjoner. Bare søk på henne på hayhouse.com, så finner du nok mange.

Lykke til! Cool
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Bella
Aktiv
Aktiv
Bella


Antall Innlegg : 71
Age : 39
Location : Nær Oslo
Registration date : 08.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeTor Jan 10, 2008 11:15 pm

Elin skrev:
Jeg har bestilt alle mine lydbøker fra hayhouse.com. Har mange forskjellige. Reine lydbøker der hun "leser" boka si, noen er foredrag som er tatt opp med publikum til stede. Jeg liker disse best Smile. Og på noen er det også ledete meditasjoner. Bare søk på henne på hayhouse.com, så finner du nok mange.

Lykke til! Cool

Tusen takk Elin.
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeOns Jan 30, 2008 9:13 pm

Hei Bella. Nå har jeg også lest mellom to verdender av Sylvia Brown. Jeg synes den var UTROLIG bra!! cheers

Nesten slik at jeg gleder med til å komme hjem happy

Hun hadde en slags healing-visualisering i boka. Denne har jeg endrs litt til en slags meditasjon,og bruker den hver kveld. Da "healer" jeg både meg selv og andre.

Nå har jeg akkurat begynt en bok hun har skrevet om Drømmer (husker ikke helt hva den heter i farta)
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeTor Jan 31, 2008 11:25 pm

Her er hun ihvertfall mildt sagt hårreisende... Question Håper hun skriver bedre... Wink
Må innrømme at jeg har litt blandede følelser for dama... Suspect

https://www.youtube.com/watch?v=rMLaQql0ulk
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 1:17 am

Suspect Så den linken men hva gikk det av henne da? Forstod det slik at paret haddet en datter som var død.. Men god i engelsk er jeg ikke.. emotion

Bøkene har jeg lest, og de jeg likte best var nok det som beskrev drømmer.. Klarsynt kom jeg halvveis i da jeg følte at boken ikke var rett for meg.. La den vekk.. emotion

De første bøkene er bra, men så tar det liksom av og blir gjentatt til kjedsommelighet. Slik føler jeg det og skjønner det ikke helt, beundringen jeg hadde for dama er liksom blitt falmet.. Shocked
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 3:00 am

Heidi skrev:
Her er hun ihvertfall mildt sagt hårreisende... Question Håper hun skriver bedre... Wink
Må innrømme at jeg har litt blandede følelser for dama... Suspect

https://www.youtube.com/watch?v=rMLaQql0ulk

Helt enig Heidi ! har sett henne på Montel og har reagert litt sjøl.
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:44 am

Det kan godt være at hun skriver bra ,men nå har jeg flere lingnende videoer av henne, og jeg er sjokkert over alt tullet hun kommer med. Hun virker ruset..noe er iallefall helt galt med henne.Enten har hun tidligere vært flink,men nå er det gått helt overstyr.

Det var nesten pinlig å se programlederen prøve å ro fadesene i land for henne. Jeg har flere videoklipp hvis noen vil se de. Skal ikke prøve å ta gleden fra dere som liker bøkene, men det er desverre mange som holder på slik som henne, det er iallefall viktig at dere er klar over at ikke alt er slik det kan virke i bøkene. eller rettere sagt med henne.

Litt dumt å kaste bort penger på slikt.
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:25 pm

Hmmmm nå ble jeg skeptisk her No - får ikke sett innslagt akkurat nå (er på jobb), men skal titte på det i kveld.
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Zanja
Superaktiv
Superaktiv
Zanja


Antall Innlegg : 118
Age : 49
Registration date : 10.10.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:28 pm

Har du linker Liluth?
Til Toppen Go down
http://www.jegerjenter.net
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 5:44 pm

Tror man kan søke på navnet hennes på Youtube..

Men Liluth e mester i å finne linker.. lol!
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 7:12 pm

Jeg søkte på Youtube ja... Hun virker jo rusa eller drita... No Og det er flere sånne klipp der... Mistet totalt respekten for henne etter det jeg...
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 10:04 pm

Heidi skrev:
Jeg søkte på Youtube ja... Hun virker jo rusa eller drita... No Og det er flere sånne klipp der... Mistet totalt respekten for henne etter det jeg...

Skjønner deg godt jeg Heidi... Skal søke på youtube og se nøyere etter, men det klippet i går virket hun ruset ja. Men jeg tenkte på piller, ikke alkohol.. scratch
Tror dama har større problemer enn hva vi aner.. Suspect
Håper hun kommer på rett kjøl igjen, men det kan ikke være lett og være en kjent person. cyclops
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 11:39 pm

https://www.youtube.com/watch?v=zKyzBe0CA2Q


https://www.youtube.com/watch?v=WbCvBkWx3Zc&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=hRc4LkBRjIc&feature=related

Her er noen eksempler på hva hun driver med..håper jeg ikke har rotet nå og sendt dere linker som allerede står i tråden..

Det er tydelig at hun har problemer, jeg kjenner en som er likedan når hun er i en drikkeperiode.

Den siste linken er ille synes jeg..en ung dame har mistet kjæresten i 9/11 ulykken, men fru Brown påstår hardnakket at han druknet. Jeg synes mest synd på de personene som i en fortvilet situasjon søker hjelp hos henne.

Det er jo også trist å se at media bruker henne for å lage underholdning. Eks mannen hennes er også intervjuet, men jeg vet hva en eks kan få seg til å si, så akkurat det er vel ikke så troverdig..
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi


Antall Innlegg : 107
Age : 55
Registration date : 18.12.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 12:07 am

Sorry, og si det, men jeg synes ikke hun virker helt god jeg... No Og ikke empatisk akkurat...
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 12:59 am

Det er dette som har slått meg også, når jeg har sett henne på TV, hun virker rett og slett ruset. Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 1:12 am

Gimli skrev:
Det er dette som har slått meg også, når jeg har sett henne på TV, hun virker rett og slett ruset. Crying or Very sad

Hmmmm er ikke uenig i det..... What? Meeeen jeg likte no boka allikavel.... drunken
Satser på at hun var inne i en god periode da hun skrev den.... happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeLør Feb 02, 2008 1:16 am

Det kan være som Eva sier, at det er piller hun er ruset på..det virker som om hun mangler totalt empati for andre.

Bøkene hennes kan sikkert være til stor hjelp og nytte for andre, vi vet jo ikke hva som har skjedd med henne. Jeg kan ikke uttale meg om det så lenge jeg ikke vet noe særlig om henne. Mulig at jeg har lest noen av bøkene hennes, men jeg har i såfall glemt de (teflonhjerne).
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeLør Feb 16, 2008 11:27 pm

Bøkene trekker jo opp, men som sagt litt usporty av å legge inn på You tube da dama ikke får forsvart seg.
Det er mange ting som kommer fram i media som sikkert ikke alltid er sanne. Jeg liker i allefall drømmebøkene og har fått noen aha opplevelser av å lese de.. Very Happy
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeSøn Feb 17, 2008 12:05 am

Men hun deltar jo frivillig i disse showene.. scratch
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeSøn Feb 17, 2008 12:58 am

Det er jo hennes valg at hun selv stiller opp, og det kan jo være for pengenes skyld. Jeg har aldri sett på tv-program av henne, men viser video-snuttene full rettferdighet? Kan vi være sikker at ikke videoen kan være manipulert når de ble lagt ut på You tube? Kanskje lurt av oss å ikke ta alt for og være god fisk.. scratch
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeSøn Feb 17, 2008 1:45 am

Hm ..jo når du sier det sånn .. det er jo så mye juks ute og går..for alt vi vet så er det laget av noen som vil sette henne i et dårlig lys. Vet sannelig ikke hva jeg skal tro på.. scratch
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitimeSøn Feb 17, 2008 2:23 am

Det er noe vi skal ha i bakhodet, Liluth. Man skal ikke tro blindt på alt. Kan tenke meg at en person som gjør suksess gjerne blir utsatt for slike pek fordi de vil sverte hennes ry. Hadde vi selv vært til stede under denne seansen og sett og hørt, da har vi visst noe langt annet. Hva som var sant, og hva som ikke var det. happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Empty
PosteTema: Re: Mellom to verdnert av Sylvia Browne.   Mellom to verdnert av Sylvia Browne. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Mellom to verdnert av Sylvia Browne.
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Annet :: Bøker og Musikk-
Gå Til: