Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Nå går vi mot høst!

Go down 
+3
Ma Donna
Elin
Eva
7 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeMan Aug 25, 2008 10:09 pm

Hei alle sammen!

Nå er høsten like om hjørnet for de fleste av oss, men her nord har vi hatt to flotte varme dager for sommeren var ikke stort å skryte av!
Mørket kommer sigende og fram med varme i ovnen, og levende lys og duftende oljer/røkelse og pc! Håper dere alle har hatt en flott sommer og har fått ladet batteriene og får lyst til å taste litt her inne igjen!

Sees vi? lol!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeMan Aug 25, 2008 11:39 pm

Ja, jeg tenkte vi kunne sees litt nå som kveldene blir lengre (ihvertfall mørkere....). Sitter å koser meg med å lage brosjyrer til Alternativmessa, og visittkort og sånne nødvendigheter.

Sommeren har vært OK den. Rolling Eyes Er ikke så misfornøyd med været. Er glad for at det ikke har regna så mye - så det har ihvertfall vært mye ute-vær (selv om jeg har måttet ha litt klær på ute...)

Nå er det vel på tide at vi tar den cakra-rensekuren igjen forresten......???

Har starta på et nytt meditasjons-opplegg- og da ble jeg (som vanlig?) super agressiv til å begynne med - og helt uten videre kom jeg til å tenke på den chakra-kuren.... Twisted Evil
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Aug 26, 2008 12:01 am

Elin skrev:
Ja, jeg tenkte vi kunne sees litt nå som kveldene blir lengre (ihvertfall mørkere....). Sitter å koser meg med å lage brosjyrer til Alternativmessa, og visittkort og sånne nødvendigheter.

Sommeren har vært OK den. Rolling Eyes Er ikke så misfornøyd med været. Er glad for at det ikke har regna så mye - så det har ihvertfall vært mye ute-vær (selv om jeg har måttet ha litt klær på ute...)

Nå er det vel på tide at vi tar den cakra-rensekuren igjen forresten......???

Har starta på et nytt meditasjons-opplegg- og da ble jeg (som vanlig?) super agressiv til å begynne med - og helt uten videre kom jeg til å tenke på den chakra-kuren.... Twisted Evil

Lurte jo på om du hadde gått i hi.. he,he.. Flott at du ordner til messa.. Så at dere var utstillere og denne gangen på Scandic... Kommer lørdagen på messa, og etter på er det jente lunsj på Aunegården.. Fast tradisjon.. he,he..

Gemalen reiser en av dagene i denne her uka, men fra og med i neste uke er jeg tilgjengelig når det måtte passe deg... Får vi tid til kaffe etterpå? Tror det blir godt med en behandling ja da den ene foten har vært hoven i noen dager. Det er over nå, så jeg vet ikke hva det var, mulig det var gikta som slo til igjen... Vi har jo mye å skravle om vet du...

Moro å se at du er her fremdeles! lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Aug 26, 2008 12:34 am

Hei Elin!
Så koselig å se deg igjen!

Håper at du har det bra! cheers
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Aug 26, 2008 8:29 pm

Hei begge to cheers

MaDonna - jeg har jo savna dere vet du!!!!! Hadde akkurat funnet frem mailadressene deres - tenkte jeg kunne sende en liten mail. Men så datt jeg no innom her og så at dere hadde vært innom..... Så nå er jeg ihvertfall delvis tilbake happy

Sommeren har vært helt OK den-men hvordan går det meg deg og lamma dine?
- De er vel kanskje ikke lam lengre.....? rolleye

Eva- det passer best for meg Onsdag eller torsdag da skal jeg allikavel være i Storgt i åpningsitda (11 - 15). Jeg sender deg en mail så kan vi avtale nærmere happy
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeOns Aug 27, 2008 1:41 pm

Ja, vi mennesker er litt motsatt bjørnen - vi går i hi på sommeren! lol!

Lammene begynder å bli store ja, og kalven vokser og trives godt sammen med de andre!
Vi har slaktet alle hønene og skal ha gjort skikkelig reint i fjøset, før vi får nye dyr til våren! sunny
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeFre Aug 29, 2008 8:33 am

Hei folkens!

Jeg begynner så smått å livne til nå når den kvelende varmen er vekke, temperaturen her er akkurat passe for meg. Må huske å kjøpe inn masse stearinlys.. Smile
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeFre Aug 29, 2008 9:55 am

Sannelig livnet Liluth til, og ærlitalt skullle jo du bare ha sendt varmen nordover.. Fikk bare et lite snev av den! Shocked

Nå er det tid for lys og varme i de kalde høstkveldene! cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeFre Aug 29, 2008 1:31 pm

Hei igjen Liluth! lol!

I går måtte vi fyre i ovnen! Crying or Very sad

Men det er en fin tid, her på høsten! Laughing
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 8:22 am

Ved i ovnen, hund ved siden av sofaen, katta og jeg i sofaen. God film på TV, noe snadder med godt drikke til..

Klar for høsten, jeg! cool
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeMan Sep 01, 2008 1:05 pm

lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeSøn Sep 07, 2008 6:00 pm

Ikke mye høst her i dag, det er sol og veldig varmt i dag, men ikke så galt at jeg renner vekk. Smile
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeSøn Okt 12, 2008 11:37 pm

Nå er det hvertfall høst. Ospen her omkring er aldeles knallgul, og rogna lyser i rødt. Helt fantastiske farger!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeMan Okt 13, 2008 12:15 am

Her også er det høst!

Har sanket mine urter og hengt de til tørke!
Vi har begynt å slakte også!

Så der har vært mye å se til!

OG så har jeg hatt pc-trøbbel, DET var ikke noe gøy!
Hele maskinen holdt på å krasje! Shocked

Heldigvis, er jeg på nett nå! lol!
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 14, 2008 3:09 am

Høsten er min beste tid, fine farger og herlig regn som øser ned. Jeg har kjøpt meg en deilig varm regnkåpe og regnstøvler så nå er jeg nødt til å komme meg ut på tur..trenger litt mosjon kjenner jeg. cool
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 14, 2008 9:32 am

Høst for fullt. Har kjøpt masse te-lys og har noen bøker jeg skulle ha lest. Det skal bare et lite spark bak for å komme seg i gang..
Vi har ikke fått snø ennå, men det varer vel ikke lenge og så må man få på vinterdekkene på bilen! Very Happy
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 14, 2008 1:24 pm

Hi-hi!
Telys har jeg kjøpt 500 stk. av og rustikklys har jeg kjøpt 3 esker av (116 lys i hver eske), 10 cm kulelys har jeg kjøpt 100 av!

Vinterdekk fikk vi på for 2 uker siden!

1 halv elg (85 kg) er kommet i frysen,grøntsager er forvellet og frosset, urtene er høstet, syltetøy og saft er laget!

Masse filmer er bestilt!

Det siste vi mangler er å slakte de to lam og kalven!

OG SÅ KAN VINTEREN BARE KOMME! lol!
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeOns Okt 15, 2008 1:15 am

Vi har en halv sau i fryseren, og skal kjøpe en sau til. Men det er stor etterspørsel.. Så skal det saltes, og gemalen skal lage lammerull.. Skal bli spennende det, og pinnekjøtt..

Har en haug med filmer som skal sees, og serier på tv. happy

Må kjøpe noen kubbelys... happy
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 1:23 pm

Kubbelys er bra..... cheers Jeg blir helt stressa av alle de små telysene som plutselig har brent seg ferdig før jeg aner ordet av det scratch
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 6:19 pm

Begynner å gå tom for lys snart, det er på tide å handle inn mer.

Enig med deg Elin, de små telysene slukker alt for fort.
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 58
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 6:55 pm

Wow - så stilig bilde du har fått liluth! happy Det er tøff dame,det! lol!
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 9:00 pm

Takk, men det er nå litt juks..bare prøvesitter sykkelen til sønnen min. Smile
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeTir Okt 21, 2008 11:35 pm

Liluth jukser... Hm, har en nevø med tøff sykkel tror jeg prøvesitter den slik at jeg også kan få like så tøff avatar!

Koselig å se deg her Elin! cheers
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeOns Okt 22, 2008 1:08 am

Det er lov å jukse litt! Hi-hi

Og jeg syns det er et kjempestiligt bilde! cheers
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitimeOns Okt 22, 2008 10:41 am

Jeg synes det er litt teit bilde, men jeg finner jo på så mye rart. Brukte bildet på et annet nettsted, men jeg ble så drittlei av mannfolk som skrev brev og ville sitte bakpå.. Rolling Eyes
Til Toppen Go down
Sponsored content





Nå går vi mot høst! Empty
PosteTema: Re: Nå går vi mot høst!   Nå går vi mot høst! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Nå går vi mot høst!
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Åpen Linje-
Gå Til: