| Litt forvirret... | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Ma Donna Helgen
Antall Innlegg : 1879 Age : 60 Location : Vest-Agder Registration date : 06.09.2007
| Tema: Re: Litt forvirret... Ons Okt 22, 2008 1:11 am | |
| HVA ??? Trodde (nesten) at vi bare var snille barn, alle! Håper i hvertfall at julemannen har noe fint til meg i år! | |
|
| |
liluth Superaktiv
Antall Innlegg : 539 Age : 76 Location : Bergen Registration date : 12.09.2007
| Tema: Re: Litt forvirret... Ons Okt 22, 2008 10:38 am | |
| Uff ikke snakk om den dumme julen da..alt for tidlig for meg det, selv om jeg muligens blir litt julete i år. | |
|
| |
Halkatla Superaktiv
Antall Innlegg : 250 Age : 54 Location : Rogaland Registration date : 05.09.2007
| Tema: Re: Litt forvirret... Ons Okt 22, 2008 1:07 pm | |
| Hvilket fantastisk bilde du har da Liluth... | |
|
| |
Eva Superaktiv
Antall Innlegg : 990 Location : Tromsø Registration date : 25.01.2008
| |
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Ons Okt 22, 2008 8:50 pm | |
| Ikke for å fornærme deg, men jeg trodde det var lille Dumbo du lå med. he he. Unnskyld..måtte bare erte deg litt. Takk Halkatla.. Det er nå bare et tullebilde som ble tatt etter en slitsom handletur, holdt på å forskreve meg da jeg satt meg oppå. Gjett om jeg ble flau da jeg så naboene til sønnen min sto på verandaen og studerte meg, da fikk jeg en skikkelig fnisebyge og var sikkert tomatrød i ansiktet. | |
|
| |
Eva Superaktiv
| |
| |
Halkatla Superaktiv
Antall Innlegg : 250 Age : 54 Location : Rogaland Registration date : 05.09.2007
| Tema: Re: Litt forvirret... Tor Okt 23, 2008 2:49 pm | |
| Hehe... Så ikke at det skulle være en krokodille... Men utrolig til å være av håndklær da! | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Tor Okt 23, 2008 4:30 pm | |
| Stakkars krokofanten..tenk å bli tatt for å være en babyelefant. Men skjønn var han nå.. | |
|
| |
Ma Donna Helgen
Antall Innlegg : 1879 Age : 60 Location : Vest-Agder Registration date : 06.09.2007
| |
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Tor Okt 23, 2008 9:49 pm | |
| Ja da hadde du fått deg en god latter..jeg var så sliten etter handleturen at jeg ikke gadd å bry meg om at jeg ble fotografert ..vanligvis får jeg panikk eller blir skikkelig gretten når noen knipser bilde av meg.. | |
|
| |
Eva Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Tor Okt 30, 2008 12:52 pm | |
| Da får man komme til Bergen å knipse bilder av en gretten Liluth! | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Tor Okt 30, 2008 5:31 pm | |
| Uff nei..det var ei som knipset meg da hun var på besøk hos meg i sommer , jeg var ikke gretten,men veldig dårlig. Jeg sa at hun for all del ikke måtte vise bildet på Nettby, og det lovet hun. Gjett om jeg fikk sjokk da jeg fant et fælt bilde av meg i loggen. I brevet jeg sendte henne sto det kun: Fjern dette stygge bildet! Men vennskapet vårt var heldigvis sterkt nok til å tåle dette. Vanligvis så tilgir jeg ikke slikt så lett, har nemlig opplevd snikfotografering litt for ofte..til og med i begravelsen til min far var det ei som hadde stor moro av å fotografere meg, og hun lo "ertende"(les: ondskapsfullt) da jeg ba henne holde opp | |
|
| |
Eva Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Okt 31, 2008 1:28 am | |
| - liluth skrev:
- Uff nei..det var ei som knipset meg da hun var på besøk hos meg i sommer , jeg var ikke gretten,men veldig dårlig. Jeg sa at hun for all del ikke måtte vise bildet på Nettby, og det lovet hun. Gjett om jeg fikk sjokk da jeg fant et fælt bilde av meg i loggen. I brevet jeg sendte henne sto det kun: Fjern dette stygge bildet!
Men vennskapet vårt var heldigvis sterkt nok til å tåle dette. Vanligvis så tilgir jeg ikke slikt så lett, har nemlig opplevd snikfotografering litt for ofte..til og med i begravelsen til min far var det ei som hadde stor moro av å fotografere meg, og hun lo "ertende"(les: ondskapsfullt) da jeg ba henne holde opp Det var usmakelig altså! Jeg har ikke sett lett på det om noen hadde publisert et bilde av meg på Nettby.. Men de fleste respekterer at jeg sier nei.. Jeg elsker selv å ta bilder, men da skal jeg vite at det er ok for andre om jeg tar av dem også.. I en begravelse har jeg ikke opplevd at noen har fotografert, det er upassende synes jeg. Men et bilde av kisten er det mange som har tatt, men det klarer jeg ikke uansett hvem som er død. Om jeg kommer til Bergen en gang og treffer deg så spør jeg om noen vil ta et bilde av oss sammen hvor vi er i storslaget begge to! | |
|
| |
liluth Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Okt 31, 2008 2:35 am | |
| Jeg tok ikke lett på det, jeg ble helt på gråten for å si som sant er, for jeg var sliten og ganske dårlig da de var hos meg. Vi har aldri snakket om det, men bildet ble fjernet. Må innrømme at jeg ble en smule kjølig etter det, selv om jeg er svært glad i henne så glemmer jeg ikke den skuffelsen over det som ble gjort.
Det hender datteren eller sønnen min knipser et bilde av og til, men jeg velger selv om bildet skal slettes eller ikke. | |
|
| |
Hege Admin
Antall Innlegg : 268 Registration date : 09.10.2007
| Tema: Re: Litt forvirret... Man Nov 03, 2008 1:23 pm | |
| Hilser på! | |
|
| |
Ma Donna Helgen
| Tema: Re: Litt forvirret... Man Nov 03, 2008 1:52 pm | |
| Heisan Hege! | |
|
| |
aphrodite Superaktiv
Antall Innlegg : 169 Registration date : 29.10.2008
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Nov 07, 2008 1:17 am | |
| Jeg lurer på hvor jeg kan se hvor mange innlegg jeg har? | |
|
| |
aphrodite Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Nov 07, 2008 1:23 am | |
| Oh sorry var ikke meningen. Fant ut av det da jeg leste vidre på disse sidene. | |
|
| |
Hege Admin
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Nov 07, 2008 1:24 am | |
| Du ser det i profilen din til venstre for innleggene dine, ja. | |
|
| |
aphrodite Superaktiv
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Nov 07, 2008 2:12 am | |
| Ja tusen takk ! Var virkelig ikke meningen og spørre om ting som allerede er forklart, så unskyld meg! | |
|
| |
Hege Admin
| Tema: Re: Litt forvirret... Fre Nov 07, 2008 10:04 am | |
| Trenger ikke unnskylde! Jeg er her for å hjelpe, og jeg liker sånt! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Litt forvirret... | |
| |
|