Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Værtegn og månelandingen

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

Værtegn og månelandingen Empty
PosteTema: Værtegn og månelandingen   Værtegn og månelandingen Icon_minitimeTor Nov 27, 2008 8:09 pm

Min manns farfar gikk mye etter værtegn, både når det gjaldt jordbruk og fiske. Men han sa at etter månelandingen var det ingenting som stemte lenger... Kanskje det kan være noe i det? En aldri så liten forstyrrelse? Noen som har synspunkt eller teorier?
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

Værtegn og månelandingen Empty
PosteTema: Re: Værtegn og månelandingen   Værtegn og månelandingen Icon_minitimeLør Nov 29, 2008 4:04 pm

Hmmm.... scratch

Det var jo en utrolig viktig historisk dag!
Tror der var mange som fikk snuet sin verden oppned den dagen! Wink
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

Værtegn og månelandingen Empty
PosteTema: Re: Værtegn og månelandingen   Værtegn og månelandingen Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 9:21 pm

Etter som jeg har hadt hest i nesten alle de år, var også jeg ganske så optatt av værtegn. Jeg vet ikke om det har noe med månelandingen og gjøre, og har ikke noen synspunkter eller teorier om det.
Men vær og tid er noe som er i beveglse, på samme måte som månen. Jeg personlig tror ikke det har med månelandingen og gjøre fordi månen ikke beveger seg om vi menesker går og lander på den eller ikke.
Så det jeg lurer på er om et år har en riktig beregning med 365 dager. For bare 20 år siden kom den første snøen i desember og ikke langt ut i februar.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Værtegn og månelandingen Empty
PosteTema: Re: Værtegn og månelandingen   Værtegn og månelandingen Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Værtegn og månelandingen
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Infobank :: Merkedager-
Gå Til: