Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 HALLO FOLKENS!

Go down 
+4
Ma Donna
aphrodite
Gimli
Halkatla
8 posters
AvInnlegg
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 12:45 am

Hvor er alle blitt av? Er det noen innom her i det hele tatt? Utenom meg og Aphrodite og en sjelden gang Gimli..? What?
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli


Antall Innlegg : 285
Age : 61
Location : I fjellene
Registration date : 06.12.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeTir Jan 20, 2009 1:48 am

Halkatla skrev:
Hvor er alle blitt av? Er det noen innom her i det hele tatt? Utenom meg og Aphrodite og en sjelden gang Gimli..? What?

Det er rolig her til tider ja. Spesielt frustrerende er det for de som trenger å skrive mange innlegg for å komme inn i hele forumet. Kan jo ikke bare drive med enetale for å få til det. Neutral Skal prøve å skjerpe meg litt jeg. Smile
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeTir Jan 20, 2009 12:02 pm

Ja føler meg litt alene her til tider jeg og. Gjør så godt jeg kan så takk for at du legger merke til meg da Halkatla Very Happy
Ja Gimli trenger din hjelp også for og komme inn.
Og alle andre her selvfølgelig Very Happy
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeTir Jan 20, 2009 9:11 pm

Selvfølgelig legger jeg merke til deg, det er jo omtrent bare du og jeg her... lol!
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna


Antall Innlegg : 1879
Age : 59
Location : Vest-Agder
Registration date : 06.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Jan 21, 2009 2:09 pm

Jeg har vært veldig sliten det siste halve året pga. av forskjellige ting!
Den site uken har jeg hatt så vondt i hodet at jeg ikke en gang kunne lese i en bok!

Jeg føler nå at formen er på vei tibake!
Så snart er jeg mitt gamle jeg! Smile
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Jan 21, 2009 4:12 pm

Så flott Ma Donna! Ikke at du har vært syk selvfølgelig... Men at du er på bedringens vei! Og hvis du ser snurten av noen av de andre, så hal dem inn her... happy
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva


Antall Innlegg : 990
Location : Tromsø
Registration date : 25.01.2008

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 12:22 am

Jeg har vært så opptatt med mange ting, i grunnen lite forum på meg. Siden jeg endret livsstil så er jeg blitt rene treningsnarkomanen, går mye ute og på trening to ganger i uka.
Er litt her og der, men må visst si i fra meg noen verv føler jeg. Kan ikke følge opp en gang da tiden går til andre sysler..

Elin vet jeg kjører kurs om dagene, leste en fin artikkel om henne i avisa... cheers
Til Toppen Go down
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 3:59 am

Har ikke vært flink å skrive her i det siste, er jo så rastløs at jeg reker rundt overalt. Helsen har heller ikke vært på topp, men jeg skal skjerpe meg nå når formen er bedre.
Noen ganger trenger jeg et spark bak.. lol!
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 11:51 am

Godt å se at det er noen her! cheers
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 6:49 pm

Så flott at dere ikke har glemt Amrita helt.. Har sett lite til deg Liluth andre steder også... Ønsker deg god bedring og sender en klem. Very Happy
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 12:57 pm

Henger med i svingene jeg og, men det hender at jeg blir borte noen dager. Synes dette er et flott forum etter alt jeg har lest og kunne skrive her er jeg blidt enda mere nyskjerrig på dere og gleder meg til jeg endelig kommer "inn". Og ettersom det er en del her som heier på meg skal jeg vel greie det og.
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeMan Mar 09, 2009 6:35 pm

Du får bare henge i... Det nærmer seg nå. Party
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite


Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeOns Mar 11, 2009 3:00 pm

Jepp sakte men sikkert. Gleder meg til det da happy
Til Toppen Go down
Hege
Admin
Admin



Antall Innlegg : 268
Registration date : 09.10.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeTor Mar 12, 2009 4:27 pm

Ikke lenge til nå! Very Happy
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla


Antall Innlegg : 250
Age : 54
Location : Rogaland
Registration date : 05.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 12:54 am

Jøss, der var jamen du også! Laughing
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 57
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeTir Mar 17, 2009 2:32 am

Eva skrev:
Jeg har vært så opptatt med mange ting, i grunnen lite forum på meg. Siden jeg endret livsstil så er jeg blitt rene treningsnarkomanen, går mye ute og på trening to ganger i uka.
Er litt her og der, men må visst si i fra meg noen verv føler jeg. Kan ikke følge opp en gang da tiden går til andre sysler..

Elin vet jeg kjører kurs om dagene, leste en fin artikkel om henne i avisa... cheers

Hehe - treningsnarkoman Eva.....????? Ja, det var god reklame i den avisartikkelen du cheers
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 11:03 am

Ble nyskjerrig nå..hva med en link til artikkelen? lol!
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin


Antall Innlegg : 917
Age : 57
Location : Tromsø
Registration date : 21.11.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 10:31 am

lol!

Klarer ikke å lage link til artikkelen, en ligger inne i "betaldelen" av nettavisa Mad
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
liluth
Superaktiv
Superaktiv
liluth


Antall Innlegg : 539
Age : 76
Location : Bergen
Registration date : 12.09.2007

HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 11:44 am

Har trålet nettavisen, men fant ikke noe.. Crying or Very sad
Til Toppen Go down
Sponsored content





HALLO FOLKENS! Empty
PosteTema: Re: HALLO FOLKENS!   HALLO FOLKENS! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
HALLO FOLKENS!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hallo hallo..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Amrita :: Hverdagslige ting :: Åpen Linje-
Gå Til: