Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~

IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

En fortsettelseshistorie

Go down 
+5
Eva
Elin
Heidi
Ma Donna
Viljesterk
9 posters
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

Antall Innlegg : 226
Registration date : 16.03.2008

En fortsettelseshistorie Empty
PosteTema: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 11:11 am

Tenkte at jeg kunne begynne på en liten historie, og at andre hoppet inn og skrev litt etter hvert. Artig å se hvordan historien utvikler seg etter hvert, og så er det en fin måte å opparbeide nok innlegg på Wink Så jeg begynner som følger:

Det var en veldig fin dag. Jeg våknet, sto opp av senga og laget meg kaffe. Som vanlig var jeg alt annet enn våken, på grunn av...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

Antall Innlegg : 1879
Registration date : 06.09.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 12:18 pm

.........naboen spiller høy musik, hele døgnet! Men solen skinner, det er vår. Så nu vil jeg gå en tur i skogen for å.............
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 12:39 pm

se om jeg kan finne noen kongler å lage bondegård av. Så jeg kler på meg, går ut og begynner å gå etter en gammel, delvis gjengrodd sti. Plutselig hører jeg en uvant lyd. Jeg snur meg rundt og ser...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 1:02 pm

..............en liten gaupeunge som følger etter meg! Jeg setter meg på en på en stein og kigger på den! Da............
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 2:14 pm

stopper den og betrakter meg et øyeblikk, før den kommer med en lyd som kan minne om...
Til Toppen Go down
Heidi
Superaktiv
Superaktiv
Heidi

Antall Innlegg : 107
Registration date : 18.12.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 7:19 pm

en ful hannkatt i vårparringa!! Men trøtt som jeg var, BARE måtte jeg få i meg kaffen min. Jeg åpnet avisen, holdt på å sette kaffen i vranstrupen, for der
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 7:23 pm

........kom den mot meg og jeg satt helt parlysert, stiv som en stokk!
Da.........
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 8:26 pm

begynte jeg å svare den med samme mynt, noe som fikk den til å stoppe opp. Det føltes nesten som den sto og lo av meg, så jeg...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 8:30 pm

........ tenkte: Hva er det med dette dyret? Jeg fikk sjokk da den svarte på mine tanker! Den sa.........
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 8:42 pm

Det er kjekt at du forsøker å snakke mitt språk, men jeg går altså ikke her og slipper en fis, som du så fint forsøkte å forklare meg. Lettere sjokkert av det den hadde sagt begynte jeg å...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 8:51 pm

.......pakke mine ting!
Jeg reiste meg fra steinen, kigget på gaupa og begynte å gå videre. Men da jeg........
Til Toppen Go down
Elin
Superaktiv
Superaktiv
Elin

Antall Innlegg : 917
Registration date : 21.11.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 9:14 pm

....kom tilbake på stien ropte Gaupa på meg - den ville ha hjelp til........
Til Toppen Go down
http://www.elinbang.com
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 9:17 pm

............til å finne sin søster. De var blitt borte fra hverandre, etter at en jeger hadde skutt mammaen deres. Så han..............
Til Toppen Go down
Eva
Superaktiv
Superaktiv
Eva

Antall Innlegg : 990
Registration date : 25.01.2008

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 9:30 pm

var temmelig utrygg nå jegeren. Et vilt ul flerret plutselig lufta, og jeg
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 9:35 pm

....vidste ikke hva jeg skulle gjøre, for da ble jeg redd også. Men et valg måtte ta, så..........
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeSøn Apr 06, 2008 9:45 pm

tok beina på nakken og løp det forteste jeg var god for. Jeg løp og løp helt til jeg kom til en...
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira

Antall Innlegg : 62
Registration date : 15.12.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeTir Apr 08, 2008 12:28 am

...liten lysning i skogen.Der fikk jeg se en ....
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeTir Apr 08, 2008 1:58 am

alv som sto og kikket på meg , halvveis gjemt bak en trestamme. Jeg bad alven om å komme fram, for jeg er ikke farlig. Han klukket av latter, og sa "Det vet vi, du er jo....
Til Toppen Go down
Gimli
Superaktiv
Superaktiv
Gimli

Antall Innlegg : 285
Registration date : 06.12.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeTir Apr 08, 2008 5:38 pm

En snill person, derfor vil vi invitere deg med på en magisk aften. Alven banket tre ganger på en trestamme og en åpning i en fjellvegg kom til syne. Alven ba meg følge etter ! Da vi gikk inn i åpningen fikk jeg se...... ?
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeOns Apr 09, 2008 4:27 pm

.........en stor åpen sal, fylt med......
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeOns Apr 09, 2008 10:05 pm

de vakreste blomster du kan tenke deg. Midt i rommet sto en...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeOns Apr 09, 2008 10:24 pm

........ en gnom!
han hilste meg velkommen og spurgte om hvor er.........
Til Toppen Go down
Lysira
Aktiv
Aktiv
Lysira

Antall Innlegg : 62
Registration date : 15.12.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeTor Apr 10, 2008 12:19 am

.. det blitt av skoene dine..? Jeg tittet ned og oppdaget at jeg var uten både sko og sokker, føttene var blitt blodige, og ...
Til Toppen Go down
Ma Donna
Helgen
Helgen
Ma Donna

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeTor Apr 10, 2008 12:22 am

........... egentlig er det ikke så rart, da jeg nesten altid går.......
Til Toppen Go down
Viljesterk
Superaktiv
Superaktiv
Viljesterk

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitimeTor Apr 10, 2008 1:01 am

barføtt. Gnomen tok føttene mine mellom hendene sine, hvisket noen ord og blåste på de et par ganger. Som ved et mirakel vr sårene borte, og vi kunne strte på festen. Men først måtte jeg kles opp i...
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie Icon_minitime

Til Toppen Go down

En fortsettelseshistorie
Til Toppen 
Side 1 av 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next