Amrita
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Amrita

~Alternativ Livsstil~

IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

En fortsettelseshistorie

Go down 
+5
Eva
Elin
Heidi
Ma Donna
Viljesterk
9 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite

Antall Innlegg : 169
Registration date : 29.10.2008

En fortsettelseshistorie - Page 4 Empty
PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeLør Feb 14, 2009 8:08 pm

Men jeg gikk modig og bestemt vidre. Latteren og lyset gjorde at jeg ikke la merke til .....
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla

Antall Innlegg : 250
Registration date : 05.09.2007

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeMan Feb 16, 2009 1:12 am

... den mørke skyggen som løsrev seg fra mørket i korridoren i den andre retningen. Jeg gikk videre, men plutselig...
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeOns Feb 18, 2009 9:41 pm

ble latteren borte, og lyset fikk en annen farge. Nå var jeg ikke så sikker......
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeTor Feb 19, 2009 9:26 pm

... på om jeg turte eller burde gå videre. Det ble mørkere rundt meg, jeg ville snu, men der jeg kom fra var det nå en massiv vegg. Hva i all verden? Jeg ble tvunget videre og jeg kunne høre tunge skritt fra et sted bak meg....
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeFre Mar 06, 2009 12:47 pm

Som virket mere skummelt en noe av det jeg opplevde. Jeg lurte på hvor dette skulle ende og om det var klokt og gå videre eller bare stå der eller snu?.Jeg tok all min mot sammen og bestemte meg for å....
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeMan Mar 09, 2009 6:45 pm

... snu meg for å se hva som var bak meg! En - to - tre... Så hoppet jeg rundt, klar for det meste. Men det som åpenbarte seg, hadde jeg ikke i min villeste fantasi drømt om å få se her. Det var....
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeOns Mar 11, 2009 2:52 pm

En lilla enhjørning med gule prikker. Den så rett på meg og det at han kunne prate gjorde meg ikke mindre forundret, og den sa.....
Til Toppen Go down
Halkatla
Superaktiv
Superaktiv
Halkatla

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 1:01 am

... "Jeg kan oppfylle alle dine ønsker i bytte mot en sjokolade... Men gå for all del ikke videre og inn i rommet der lyset kommer fra. Da vil du for evig ...."
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeTir Mar 31, 2009 6:42 pm

angre på det. Ettersom jeg hadde mange ønsker akkurat nå valgte jeg og gi han litt sjokkolade som jeg fikk av bestafar før jeg dro på min reise. Så han jeg heter.........
Til Toppen Go down
aphrodite
Superaktiv
Superaktiv
aphrodite

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 01, 2009 8:22 pm

Så sa han jeg heter milkasitron og kommer fra universet. Jeg var ikke helt sikker på.....
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: En fortsettelseshistorie   En fortsettelseshistorie - Page 4 Icon_minitime

Til Toppen Go down

En fortsettelseshistorie
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4