Hva gjør så Viljesterk når hun ikke er på forum eller surfer nettet? Hmm hvor skal man begynne
Jeg liker godt å gå i naturen. Turer i skog og mark med og uten tromme gir ro til sjelen. Jeg bruker tromma masse, både til reiser for egen del og for andre. Jeg driver med massasje og healing. Massasjen foregår ved at klienten ligger på benk på mitt behandlingsrom, hvor jeg masserer med selvblandede oljer bestående av en baseolje (søtmandelolje) og eteriske oljer. Oljene blander jeg individuelt fra klient til klient etter behov, bruker intuisjonen. Healing gjør jeg både med tradisjonell "håndspåleggelse", det vil si legge hendene på klientens problemområder, fjernhealing eller healing ved hjelp av tromme. Kan også være en kombinasjon av dette, alt etter som jeg får beskjed om.
Skal nå i nærmeste framtid ut og holde kurs i selvutvikling, da bestående av disse punkt:
*Meditasjon, hvorfor og hvordan
*Åpning og rensing av chakra, sette beskyttelse
*Teknikker for å kvitte seg med traumatiske hendelser, innebygget stress og aggresjon
*Selvhealing, teknikker for dette. Hvorfor har mange en sperre mot å gi seg selv healing?
*Avsluttende meditasjon for å finne din indre ro
Nerveprirrende sak å skulle ut å holde kurs, men det går helt sikkert bra. Dette er ting jeg brenner for, og som jeg har fått beskjed om skal ut fra mine hjelpere.
Ellers så trekker jeg inn andre som holder kurs, jeg lager diverse ting som for eksempel drømmefangere, rasler mm. Jeg er helt "gal" etter steiner og krystaller, har en ganske betydelig samling etter hvert.
Når det gjelder tarotkort, så hender det at jeg drar fram mine Osho Zen-tarot, leser da uten å bruke boka og tar inn den info jeg skal derfra. Jeg har også i min eie shaman wisdom cards, som er de kortene jeg har brukt mest. Og så har jeg wolf song cards, som jeg har brukt lite, men som er kjempefine kort. Har også vanlige tarotkort, men de snakker ikke til meg, så de har jeg lagt bort. Englekort har jeg også vært innom, men bruker de også lite. Jeg får den info jeg skal på andre måter, og trekker jeg kort så er det mer som en bekreftelse på hva jeg allerede har fått vite på trommereiser, meditasjoner og i drømmer.
Ellers så har jeg et liv utenom det alternative også, selv om det ikke kan se sånn ut
Jeg har en jente på 6 år, men hun er også interessert i det alternative og har til dels sterke evner. Jeg driver til tider med håndarbeid, da fortrinnsvis strikking, men hekler også. Er bare at jeg har heklet så mye i mitt liv at jeg har gått litt lei... Jeg skriver også en del dikt, noe dere helt sikkert kommer til å merke her inne etter hvert. Ellers så er jeg veldig glad i å lage mat, men er best på gammeldags norsk mat. Sånne ting som tar lang tid å lage og som smaker utrolig godt. Men jeg liker best å lage mat når jeg har noen å lage til, så har jeg barnefri blir det lettvint. Hva mer skal man nevne?? Liker å male av og til, på lerret og med acrylmaling. Det siste fordi det er så lettvint hvis jentungen skal være med på det, bare å tørke eventuelle flekker bort med vann. Og så ser det ut akkurat som oljemaling. Jeg er glad i å fiske, og da alt som har med fisking å gjøre. (Inkludert filitering osv.)
Ja ja, det ble jo litt da...Liker også å grave i jorda, å se ting vokse og gro. Mange interesser, av og til har ikke døgnet nok timer
Men i det siste har det alternative tatt mer og mer plass, det fletter seg inn i andre områder også. Som for eksempel da jeg skulle strikke ullsokker til en venn av meg, så trommet jeg for dem etterpå og ba om at han aldri måtte bli kald på beina så lenge han hadde de på
Men nå skal jeg stoppe før jeg tar av